Macrologic wprowadza zmiany na 30-lecie


2016-04-19
Polski dostawca systemów klasy ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw, spółka Macrologic odświeża swój wizerunek: zmienia logo, hasło brandingowe oraz nazwę swojego kluczowego produktu – Xpertis.

To początek zmian nie tylko wizerunkowych, ale i produktowych, jakie zamierza jeszcze w tym roku przeprowadzić ta giełdowa spółka.

Jak mówi prezes Macrologic SA Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz zmiany, które w swojej działalności wprowadza spółka zbiegły się z obchodzoną w tym roku przez firmę 30-tą rocznicą powstania.

Kiedy w 1986 r. rozpoczynaliśmy działalność, byliśmy pierwszym polskim producentem oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. A dziś mamy nie tylko najdłuższą historię działalności, ale też stabilną i ugruntowaną pozycję na rynku. Uznaliśmy, że to dobry moment nie tylko do świętowania, ale także do przeprowadzenia ważnych zmian w firmie i wprowadzenia nowości – zaznacza Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz.
Spółka zmieniła już swoje logo na bardziej wyraziste, w tych samych barwach co dotychczas, ale w formie podkreślającej spójność organizacji. Z kolei towarzyszące logotypowi hasło zmieniono z „Business never stops” na „Sprawdzone systemy ERP”, które wprost mówi o zakresie działalności spółki i jej doświadczeniu w tej dziedzinie.

Czytaj całość artykułu: http://www.erp-view.pl/wiadomosci/macrologic_wprowadza_zmiana_na_30_lecie.html


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl