Marka STORM rozpoczyna sezon rowerowy z Anną i Robertem Lewandowskimi


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2024-05-08
Jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek rowerowych STORM kontynuuje w sezonie 2024 współpracę z Anną i Robertem Lewandowskimi, którzy inspirują Polaków do aktywnego, zdrowego i sportowego stylu życia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:
STORM rozpoczyna sezon dwoma konkursami - do 10 maja br. potrwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej, natomiast w połowie miesiąca rozpocznie się edycja z Robertem Lewandowskim. W puli nagród są rowery marki, a także spotkanie z piłkarzem Reprezentacji Polski i klubu FC Barcelona. 
 
Cieszymy się niezwykle z kolejnej odsłony naszej współpracy z Ambasadorami marki STORM – Robertem i Anną Lewandowskimi: światowej klasy piłkarzem oraz jego żoną, sportsmenką, mistrzynią karate i trenerką. Stanowią oni przykład wytrwałości w osiąganiu celów, jak również dużą inspirację dla innych, także w kontekście wartościowego spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Jak nikt inny motywują do uprawiania sportu i prowadzenia aktywnego trybu życia. Wsparcie marki STORM przez Ambasadorów w ubiegłym sezonie przyczyniło się do wzrostu naszej rozpoznawalności, a także rozpoczęcia przez kolejne osoby przygody rowerowej i jesteśmy pewni, że podobnie będzie w tym roku – podkreśla Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM. 

W ramach współpracy Ambasadorzy wspierają STORM w działaniach wizerunkowych. Przez kolejne miesiące będą obecni w mediach społecznościowych, akcjach promocyjnych, na billboardach sponsorskich oraz w materiałach POS, w tym w ramach kampanii pod hasłem: ‘Wyrusz w swoją drogę’. 

Od 25 kwietnia do 10 maja br. na profilu STORM BIKES na Facebooku trwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej. By wziąć w nim udział należy w komentarzu pod postem opisać przygodę, która wydarzyła się podczas aktywnego spędzania czasu z rodziną czy w gronie znajomych. Do wygrania jest rower z aktualnej oferty jednośladów tradycyjnych z oferty firmy, w tym MTB, City Line, Trekking czy Junior. W portfolio STORM znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, 60 typów rowerów dziecięcych, a także nowoczesne elektryki oraz gravele. 
 
Z kolei 13 maja rozpocznie się konkurs z udziałem Roberta Lewandowskiego, w którym oprócz roweru STORM, do wygrania będzie spotkanie na żywo z piłkarzem polskiej kadry oraz hiszpańskiej FC Barcelona. STORM zaprasza do bieżącego śledzenia kanałów społecznościowych marki i aktywnego uczestnictwa w konkursach.  

Nadesłał:

Sylwia Majcher

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl