Marketing na You Tube - na ile to działa?


Marketing na You Tube - na ile to działa?
2017-09-06
Można powiedzieć, że You Tube jest jedną z najbardziej popularnych platform do rozrywki w naszym kraju, jednakże i na świecie bije rekordy popularności. Ludzie codziennie dzielą się interesującymi filmami, jak również starają się stale podnosić jakość tworzonych materiałów.

Niemniej jednak, ta platforma może być również wykorzystywana do promowania swoich produktów. Jednakże, czy faktycznie opłaca się w ogóle inwestować w to swoje pieniądze?



Co możesz pokazać?

W zasadzie You Tube jest jedną z takich platform, gdzie spotkamy się z użytkownikami różnych grup. Wielu osobom wydaje się, że jest to przede wszystkim portal dla nastolatków i młodych osób, tymczasem absolutnie tak to nie wygląda. Statystyki potwierdzają, że każdego dnia miliony ludzi poszukuje tam przede wszystkim rozwiązania pewnych problemów, bo bez większych trudności znajdziemy różne filmy instruktażowe itd.

Jeśli natomiast chodzi o działania biznesowe, to zdecydowanie pomaga tutaj dzielenie się wiedzą z innymi. Czyli, jeśli zajmujesz się produkowaniem jakichś konkretnych produktów z branży IT, to możesz nagrywać na ten temat filmy. Możesz w nich zaprezentować działanie rzeczy, które masz w ofercie, jak również pokazywać ich wykorzystywanie w praktyce. Jak najbardziej takie podejście procentuje przede wszystkim wyższym zaufaniem ludzi do Twojej marki, a przecież na tym Ci właśnie zależy.



Tani sposób na promocję

Być może do tej pory myślałeś, że jest Ci potrzebna zaawansowana kamera, aby dzielić się z innymi wartościowymi wskazówkami? Otóż nie, bo dzisiejsze smartfony mają bardzo zaawansowane aparaty, dzięki czemu bez dużych nakładów możesz nagrać naprawdę dobrej jakości film. Zadbaj tylko o dobre światło i dźwięk, a na pewno odbiorcy to docenią.

Eksperci z apynews.pl podkreślają, że najtrudniej jest się przełamać. Dlatego też powinieneś jak najczęściej nagrywać, chociażby filmy, które nigdy nie ujrzą światła dziennego, aby stopniowo wprawiać się w występowanie przed kamerą. W ten sposóļ będziesz w stanie powoli oswajać się ze świadomością, że ktoś będzie to mógł zobaczyć. Możesz również najpierw pokazać takie wideo znajomym, czy rodzinie, aby mogli ocenić i np. podpowiedzieć Ci, co możesz zrobić, aby jeszcze lepiej się tam prezentować. Zatem, nie czekaj, tylko już teraz zastanów się, w jaki sposób możesz wykorzystać wideo marketing do promowania Twojej działalności, bowiem na pewno się nie zawiedziesz na efektach, które możesz uzyskać.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl