Marketingowe zarządzanie apteką


Marketingowe zarządzanie apteką
2011-04-20
„Marketingowe zarządzanie apteką” to publikacja, przedstawiająca techniki kierowania apteką, które prowadzą do usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki.

Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku książka ta może być nieocenioną pomocą w procesie tworzenia i wdrażania własnej, unikalnej strategii rozwoju apteki. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie będzie inspiracją do wprowadzenia w aptekach wielu nowych rozwiązań, które przyniosą obopólne korzyści - zwiększenie zadowolenia pacjentów i obrotów aptek.

Pod Redakcją: Henryka Mruka

Autorzy: Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz  

Format A5, oprawa miękka, s.216  

ISBN: 978-83-264-1159-5

 

Cena w księgarni profinfo : 53,10 zł

 

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

ul. Płocka 5a

01-231 Warszawa

Tel. 022 535 80 00

e-mail: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl

Księgarnia internetowa:

e-mail: profinfo@wolterskluwer.pl

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mdobosz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl