Marsz gigantów w kampanii DOOH


2017-03-24
Space for Giants - organizacja zajmująca się ochroną słoni weszła we współpracę z firmami organizującymi kampanie DOOH. Wspólnie opracowali kreatywny pomysł na zdobycie funduszy pozwalających opiekować się zwierzętami i zapewnić im jak najdłuższe życie.

W myśl koncepcji przygotowano kreację, w której na 5-ciu wybranych ekranach LED na świecie, będzie emitowany “marsz słoni”. Animacja ma przedstawiać zwierzęta w kolorach i “w logo” firmy lub korporacji, która zdecyduje się przeznaczyć 5000 funtów na opiekę nad słoniem. Przekazana kwota wystarcza na zapewnienie opieki 1 słoniowi do końca jego życia.

 

Wymowne hasło kampanii - Marsz gigantów - ma na celu motywować firmy do “zaopiekowania się” słoniem i równocześnie mobilizować, by obrandowane ich logo wirtualne zwierzę, pojawiło się na wielkim ekranie - między innymi - na Times Square, wśród innych gigantów biznesowych. Kampania dla zaangażowanych w nią marek, ma przede wszystkim istotny wymiar symboliczny i wizerunkowy.  

 

Marsz startuje na ekranie w Hong Kongu. Następnie, wirtualne słonie przemaszerują przez Times Square w Nowym Jorku, Westfield Stratford City w Londynie, Grand Central w Birmingham oraz nośnik na Manchester Printworks.

 

To jedna z pierwszych kampanii na rynku reklamy DOOH o światowym zasięgu.

 

Link do video: http://bit.ly/2m9cRnu

 

Źródło: MyLED


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl