MEC Access – dział akcji specjalnych dla Finnair


2011-05-10
MEC Access – dział akcji specjalnych domu mediowego MEC przygotował niestandardową kampanię dla Finnair.
Od 2 maja 2011 r. na warszawskim lotnisku Okęcie (im Fryderyka Chopina) linie lotnicze Finnair promują swoją szeroką ofertę połączeń biznesowych do Azji. Propozycja Finnair jest tym ciekawsza, że przez Helsinki prowadzi najkrótsza droga z Polski do Azji. Finnair zaprasza podróżnych do multimedialnego stoiska, w którym mogą zrelaksować się w specjalnych fotelach bubble, posłuchać ulubionej muzyki i skorzystać z szerokiego kontentu przy użyciu zaawansowanych technologicznie tabletów Samsung Gallaxy Tab (dostępne treści to oferta Finnair, codzienna prasa polska i zagraniczna, magazyny kobiece, dostęp do internetu). Wyszkolony personel udziela informacji o połączeniach, można zapisać się do Finnair Plus - programu frequent-flyer pozwalającego na zbieranie punktów za loty wszystkich linii wchodzących w skład sojuszu oneworld™. Promocja potrwa do 1 czerwca.
Za całość działań odpowiada MEC Access (dział akcji specjalnych domu mediowego MEC). Realizację powierzono Arbo Media.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kalitero

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl