Media Markt przedłuża współpracę z Demner, Merlicek & Bergmann


2015-01-12
Przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Media Markt został rozstrzygnięty. Opracowaniem strategii oraz jej realizacją zajmie się wiedeńska agencja kreatywna Demner, Merlicek & Bergmann.
W prezentacjach przetargowych udział wzięły agencje: Closbrothers, Demner Merlicek & Bergmann, GPD, Isobar oraz Walk Creative.

Spośród zaprezentowanych ofert po długiej dyskusji wybrano tę przygotowaną przez dotychczasowego partnera - agencję Demner, Merlicek & Bergmann.

Postanowiliśmy kontynuować współpracę z agencją Demner, Merlicek & Bergmann. - powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt. - Jest to agencja, która podczas przetargu zaprezentowała spójne, mocne rozwiązania, dopasowane do nowej strategii marki. Każda z przedstawionych linii kreatywnych całkowicie odpowiadała postawionym przez nas wymaganiom. Tym niemniej poziom większości prezentacji był wysoki, głównie w aspekcie kreatywności rozwiązań, dopasowania do osobowości marki oraz grupy docelowej.

Wiedeńska agencja reklamowa Demner, Merlicek & Bergmann pracowała dla Media Markt w latach 2004-2008, czyli od momentu wejścia marki do Polski oraz od roku 2012. W ramach dalszej współpracy agencja będzie odpowiedzialna za budowanie wizerunku marki oraz jej kompleksową obsługę reklamową. Współpraca mam mieć charakter długoterminowy i potrwa co najmniej dwa lata.




Sklepy Media Markt oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie elektroniki użytkowej. Można tu kupić zarówno nowinki techniczne, produkty z najwyższej półki, jak i popularny markowy sprzęt w najlepszych cenach. Przystępna forma prezentacji produktów ułatwia dokonanie przemyślanego wyboru, a o obsługę klientów dbają profesjonalnie przeszkoleni pracownicy. W celu sfinansowania zakupu można zawrzeć na miejscu umowę kredytową przy minimum formalności. Aktualnie sieć posiada 48 marketów w 39 miastach Polski i jest liderem w branży.

Media Markt

Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~Leon Ardo, 2015-01-12 13:07:36

    Skuteczną formą reklamy niezmiennie pozostaje sieć internetowa. https://www.youtube.com/watch?v=ZjVPOtrbPkA Realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem najnowszych technologii, tak by trafić tam gdzie są twoi klienci. Wszystko to przy osiągnięciu konkretnego efektu, za rozsądne pieniądze.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl