Mediacore wypromuje adaptery BeSafe


Mediacore wypromuje adaptery BeSafe
2016-07-18
Mediacore rozpoczęła współpracę z firmą Marko. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii promocyjnej adapterów do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży marki BeSafe.

Firma Marko działa na rynku od 25 lat. Jest dystrybutorem znanych marek zabawek i akcesoriów, takich jak: Tiny Love, Ks Kids, Trunki czy CloudB oraz wózków i fotelików: Besafe, Mima, TFK, Babyzen. Nadrzędną wartością i celem firmy jest troska o bezpieczny, prawidłowy oraz wszechstronny rozwój noworodków, niemowlaków, przedszkolaków i uczniów.

Produkty oferowane przez firmę są innowacyjne i bezpieczne, co potwierdzają Certyfikaty Unii Europejskiej. Marko jest autoryzowanym i wyłącznym dystrybutorem uznanej światowej marki BeSafe, norweskiej firmy produkującej foteliki samochodowe. Niezależne testy pokazują, że w obszarze bezpieczeństwa jest ona europejskim liderem. BeSafe pragnie chronić to, co w życiu rodziców jest  najważniejsze – zdrowie i życie ich pociech, dlatego zaleca, by dzieci były jak najdłużej przewożone tyłem do kierunku jazdy. Firma dba o bezpieczeństwo dzieci już od samego poczęcia oferując adaptery do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży.

W ramach działań promocyjnych agencja Mediacore odpowiedzialna jest za stworzenie strategii reklamowej oraz zakup powierzchni reklamowej w kanale digital. Z ramienia Marko za realizację kampanii odpowiada Marketing Manager Arlena Skaba, a po stronie agencji działania koordynuje Account Manager Izabela Pawelczyk. Kampania rozpoczęła się w połowie lipca.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joanna_walczak

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl