Merrell Team – drugi etap konkursu dla aktywnych


2014-05-20
9 maja na Facebooku rozpoczął się drugi etap konkursu Merrell Team. Zadanie konkursowe odwołuje się do nowego globalnego hasła marki – OUT.PERFORM. Uczestnicy będą ubiegać się o kolejne miejsce w drużynie Merrell oraz nagrody dodatkowe.

OUT.PERFORM. Tym hasłem marka Merrell inspiruje do codziennego podejmowania wyzwań, pokonywania własnych słabości oraz poprawiania swoich wyników. Każdy inaczej może realizować pasje i  aktywnie spędzać czas. Dla jednych będzie to rozpoczęcie przygody ze sportem, dla innych przebiegnięcie pierwszego Maratonu. Najważniejsze jest postawienie sobie celów. Merrell zachęca, aby po prostu wyjść na zewnątrz i zacząć działać. Każdy może podzielić się swoim pomysłem na OUT.PERFORM na Facebooku. Najciekawsze teksty zostaną nagrodzone. Wpisy można publikować na profilu Merrell na Facebooku do 31 maja.

Nagrodą główną w tym etapie jest miejsce w drużynie Merrell Team i sierpniowy wyjazd do Słowenii wraz z autorami bloga gdziewyjechac.pl. Uczestnicy wyprawy podczas 4 dni pełnych aktywności wezmą udział w kanioningu, via-ferratach, wyprawie rowerowej. Nagrodami dodatkowymi są buty i gadżety marki Merrell.

Ostatni etap konkursu zostanie przeprowadzony za pomocą aplikacji Endomondo w czerwcu.

Za przygotowanie Konkursu odpowiada AmerSport Group, wyłączny dystrybutor marki Merrell w Polsce, za komunikację Agencja Konkret PR , a za przygotowanie aplikacji konkursowej Leniva Studio.

Więcej informacji o konkursie: www.facebook.com/MerrellPoland/app_226618927543675 oraz www.merrell.pl/konkurs.html

 

 

 

 

 

 

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konkretpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl