Młody Bóg na emeryturze – ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential


2016-11-04
Emerytura młodego boga. Czy na pewno dostatnia i bezstresowa? O tym w zabawny sposób traktuje najnowsza odsłona kampanii reklamowej Prudential. Od dzisiaj reklamy można oglądać w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.

Prudential wystartował dzisiaj z najnowszą kampanią reklamową. Koncept młodego boga - nagradzany w branżowych konkursach[1] - został twórczo rozwinięty. Tym razem bohater spotów reklamowych, tytułowy młody bóg, snuje wizje swojej idealnej, wręcz idyllicznej emerytury.  Niestety, jego wyobrażenia o spokojnym życiu na poziomie, do którego się przyzwyczaił, okazują się złudne. Dowiaduje się bowiem, że już dziś Polacy spędzają na emeryturze średnio ok. 20 lat swojego życia. Co więcej, długość życia rośnie, a więc może okazać się, że w jego przypadku będzie to nawet 30 lat... Tymczasem jego przyszła emerytura może wynieść raptem ok. 1/3 obecnej pensji. 1/3 życia za 1/3 pensji?!

Konkluzją spotu i przesłaniem kampanii jest zachęcenie do samodzielnego oszczędzania na własną emeryturze zawczasu i do skorzystania w tym celu z ubezpieczenia oszczędnościowego Prudential. 

Kreację spotów przygotowała agencja BBDO Warszawa, za planowanie i zakup mediów oraz za działania związane z kampanią w Internecie odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Bartek Ignaciuk, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano. Na ekranach pojawią trzy wersje spotów: 45-, 30- i 15-sekundowe. Na potrzeby Internetu przewidziano dedykowane spoty interaktywne. Kampania potrwa przynajmniej przez kilka najbliższych miesięcy i zostanie wsparta również zaskakującymi reklamami kinowymi (imitującymi trailery filmowe), a także działaniami PR. Spoty można obejrzeć na  kanale Prudential na YouTube: https://youtu.be/g7oWVXpGujg .


[1] Golden Arrow 2016 Złote Effie 2016.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Prudential
http://prudential.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl