MODA NA FOODPAIRING – JOGURTY OWOCOWO-WARZYWNE W SKLEPACH LIDL


MODA NA FOODPAIRING –  JOGURTY OWOCOWO-WARZYWNE W SKLEPACH LIDL
2016-11-02
Współczesna kuchnia daje szerokie możliwości w łączeniu smaków i składników, dzięki czemu możemy przyrządzać wiele ciekawych, kulinarnych kombinacji.

Jednym z przejawów tego trendu jest foodpairing, czyli sztuka tworzenia zaskakujących i nietypowych połączeń smakowych. Dlatego we wszystkich sklepach Lidl w asortymencie stałym dostępna jest szeroka oferta jogurtów owocowo-warzywnych marki Pilos.

Sztuka łączenia smaków

Pomidor z wiśnią, marchewka z pomarańczą, papryka z truskawką czy burak z jabłkiem – to połączenia zaskakujące, które w praktyce mogą stanowić źródło ciekawych, kulinarnych doznań. Ten innowacyjny sposób dobierania smaków i składników na podstawie ich wspólnych cech, głównie aromatu czy koloru to metoda foodpairingu. Lidl podążając
za trendami postanowił wprowadzić do swojej oferty jogurty owocowo-warzywne marki Pilos (1,29zł/150g/opak.). Na sklepowych półkach znalazły się 4 warianty smakowe jogurtu: pomidor i wiśnia - idealny dla każdego, kto lubi słodki smak pomidora i wyrazisty smak wiśni, jabłko i burak, stworzony z myślą o miłośnikach lekkich oraz słodkich smaków, marchew
i pomarańcz – dla fanów słodko-kwaśnych wrażeń oraz papryka i truskawka – będące oryginalnym połączeniem słonego i słodkiego.

Kompozycja owoców i warzyw

Nowe jogurty owocowo-warzywne marki Pilos są gwarancją najwyższej jakości. Zostały one stworzone na bazie mleka pochodzącego od polskich producentów. Nie zawierają także syropu glukozowo-fruktozowego. Dlatego warto sięgnąć po nowe kombinacje smakowe
i spróbować niezwykłych jogurtów – idealnych na przekąskę w ciągu dnia.

 

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce 600.

 

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Grońska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl