Moda na gorące okazje we Wrocławiu


Moda na gorące okazje we Wrocławiu
2017-07-27
95% Polek korzysta z akcji wyprzedażowych, poszukując przede wszystkim super okazji oraz potrzebnych produktów. Końcówka lipca to tak naprawdę jeden z najbardziej okazyjnych okresów na zakupy w naszym kalendarzu

Według danych firmy KPMG dla 60% polskich konsumentów cena jest kluczowym czynnikiem wyboru miejsca promocyjnych zakupów, zaś dla ponad 40% liczy się oferowany asortyment. 1/3 klientów w Polsce zwraca uwagę na dobre doświadczenia związane z poprzednimi zakupami, zaś niecała 1/5 na markę sprzedawcy. – Wbrew pozorom jesteśmy racjonalnymi klientami – dodaje Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet. – Większość z nas planuje zakupy promocyjne z wyprzedzeniem. Chętnie śledzimy też informacje dotyczące wyprzedaży. Drzemie w nas instynkt łowcy okazji, dlatego każda wiadomość o spektakularnych zniżkach czy rabatach przekłada się na większą liczbę wizyt w centrach handlowych. Do outletu nie przyjeżdżamy po to, aby wyłącznie przechadzać się po sklepach, lecz po zakup konkretnego produktu, na przykład garnituru czy sukienki. Na miejscu po prostu sprawdzamy w salonach wszelkie dostępne opcje a następnie decydujemy się na upatrzony wcześniej towar.

Jakość w najniższej cenie

Polacy podczas smart shoppingu cenią wygodę. Dlatego na zakupy w trakcie letnich wyprzedaży wybierają się chętniej od poniedziałku do piątku - nie tylko po pracy ale też rano. Wtedy zakupy można zrobić nieco wygodniej a także na spokojnie znaleźć dopasowane do swoich potrzeb promocje. W trakcie wyprzedaży w outletach, także na Granicznej 2 we Wrocławiu, funkcjonuje tzw. trzecia cena na metce. To najniższa kwota, z dodatkową zniżką w ramach „Summer Sale”, za którą kupimy określony produkt. Dlaczego centra outletowe cieszą się ogromną popularnością podczas wyprzedaży? Bo tutaj podczas wizyty można zaoszczędzić więcej - a przy tym zdecydować się na pełnowartościowe rozwiązania modowe, obuwie czy galanterię - także marek z górnej półki, na które nie byłoby nas często stać w tradycyjnych galeriach. Do połowy sierpnia w trakcie wyprzedaży np. we Wrocław Fashion Outlet obniżki sięgają do - 80% od cen podstawowych. Dlatego na przykład popularne Conversy zamiast za 299 zł w tradycyjnej galerii handlowej tutaj kupimy za 99 złotych, buty innej marki z 249 zł przecenione są na 29 zł. Z kolei za elegancką koszulę znanej skandynawskiej marki premium zamiast 599 złotych przy kasie z naszej karty płatniczej zostanie ściągniętych jedynie 129 złotych.

Przygotuj się do wizyty

Co kupujemy najczęściej podczas promocji? Tutaj lista od lat jest niezmienna. Króluje odzież i bielizna – także stroje kąpielowe, akcesoria, kosmetyki oraz obuwie. Według badania przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Avanti, 80% Polek lubi wyprzedaże - a ponad 56% przygotuje się do wizyty kupując to, czego potrzebuje w danym momencie lub decyduje się na wcześniej upatrzone produkty. W planowaniu wizyty warto przyjrzeć się promocjom umieszczanym na stronie centrum czy spojrzeć na oferty, jakie zamieszczane są na Facebooku. Wytrawni miłośnicy mody na sprytne zakupy zdają sobie sprawę z tego, że o wielu promocjach dowiedzą się często na miejscu - w sklepie. Tam, czasem nawet po drodze na lotnisko, jak we wrocławskim outlecie, można upolować wiele markowych rozwiązań nawet za kilkadziesiąt złotych. Wytrwałość z pewnością zostanie nagrodzona. Wiele smart shoppingowych inspiracji można znaleźć na www.wroclawfashionoutlet.com  


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.piwek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl