Moda w sklepach internetowych


2015-08-08
Ludzie coraz więcej rzeczy mogą kupić w Internecie. Od elektroniki, przez wycieczki, po ubrania. Te ostatnie nieco zaskakują, gdyż musimy zaufać wymiarom podanym przez sprzedawcę i naszej wyobraźni.

Wydawałoby się, że najbardziej zainteresowani zakupami w Internecie będą mężczyźni, z racji tego, że panuje powszechna opinia, iż panowie nie znoszą kupować ubrań. Dlatego możliwość robienia tego w sieci powinna ich zwolnić z katuszy, jakimi są spacery po galeriach handlowych. Jednak okazuje się, że mężczyźni wolą sklepy stacjonarne i możliwości przymiarki, a to kobiety chętniej buszują po wirtualnych sklepach.

Głównym powodem jest cena. Sklepy internetowe konkurują z sieciówkami, które muszą opłacać lokale oraz większą ilość pracowników. Sklep internetowy wygrywa na tym polu, gdyż ma mniejsze wydatki na utrzymanie swojej działalność, a co za tym idzie, może sobie pozwolić na niższe ceny ubrań, zobacz

Drugim z powodów jest wyjątkowość tych ubrań. W sklepach stacjonarnych na ogół wszystkie ubrania są podobne i możliwości znalezienie swojego unikatowego stylu są ograniczone. Natomiast w sieci można znaleźć wszystko, tyczy się to również mody. I w dalszym ciągu, pomimo ciągłego rozwoju, zakupy w sieci robi mniej osób niż poza nią, stąd mniejsze prawdopodobieństwo na spotkanie naszego klona na ulicy. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mungro

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl