Moda z profilu w Bonarce


Moda z profilu w Bonarce
2016-08-21
Z inicjatywy Bonarka City Center 22 sierpnia rusza konkurs na najbardziej awangardową stylizację. Jest on adresowany do klientów tego centrum aktywnych w mediach społecznościowych. Liczą się pomysł, lajki i dobre selfie. Nagrodami są konsultacje ze stylistą i karty podarunkowe.

W pierwszym etapie (22-31 sierpnia) konkursu „Moda z profilu" zadaniem fanów jest zamieszczanie na Facebookowym profilu centrum, w komentarzu pod specjalnym postem, zdjęcia: tzw. selfie lub packshotu. Warunek: ma ono przedstawiać jak najbardziej awangardową stylizację. Zdjęcia oceniać będą fani głosując na najlepsze. Lepiej nie zwlekać z umieszczeniem zdjęcia, gdyż ten kto zrobi to wcześniej, ma więcej czasu na zdobywanie tzw. lajków.

Głosowanie potrwa do 31 sierpnia i wyłoni 35 osób, które zakwalifikują się do II tury konkursu.
Będzie to zarazem czas konsultacji ze stylistą, które potrwają od 7 do 13 września. W tych dniach laureaci pierwszego etapu będą mogli umówić się ze stylistą, skorzystać z jego porad i zrobić zakupy. Ci, którzy zrobią zakupy za min. 200 zł zakwalifikują się do następnego etapu (14-16 września).

Na profilu Bonarki będą mogli pochwalić się zdjęciami stylizacji z zakupów i poprosić fanów o kolejne głosy. Głosowanie potrwa do 16 września do godz. 16:00, a wygra je osoba, która uzyska najwięcej lajków.

Nagrodami są karty podarunkowe Bonarki o wartości 300, 250 i 200 zł.

Finał i wręczenie nagród: 17 września, w trakcie pokazu mody w Bonarka City Center.BONARKA CITY CENTER Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot" o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl