Monster trucki nagrodą w programie motywacyjnym Żywca.


Monster trucki nagrodą w programie motywacyjnym Żywca.
2014-06-24
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała konkurs „Eldorado” dla hurtowni partnerskich Grupy Żywiec – potentata na polskim rynku piwa. Konkurs wspierał obsługiwany przez Advertivę program motywacyjny Żywiec Partner Club.

Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała konkurs „Eldorado” dla hurtowni partnerskich Grupy Żywiec – potentata na polskim rynku piwa. Konkurs wspierał obsługiwany przez Advertivę program motywacyjny Żywiec Partner Club.

Przy współpracy z Grupą Żywiec opracowano mechanikę akcji, koncepcję komunikacji oraz przygotowano projekty graficzne utrzymane w stylistyce westernowej, nawiązujące do nagrody głównej. W ramach obsługi Agencja odpowiedzialna była za systematyczne rozliczanie akcji i przygotowywanie rankingów Zwycięzców w poszczególnych Regionach, które komunikowane były na dedykowanej Konkursowi stronie www.

W ramach nagrody głównej Agencja przygotowała i koordynowała wyjazd zwycięzców do Warszawy na widowiskowy pokaz Monster Jam, który odbył się na Stadionie Narodowym. Ponadto uczestnicy wzięli udział w Monster Garage – cyklu konkurencji sprawnościowo – kreatywnych, w tym budowanie wehikułu przyszłości, dart w alkogoglach oraz slalom Segwayem.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Programy lojalnościowe - Advertiva
http://www.programylojalnosciowe.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl