Multum PR dla marki Negotti


Multum PR dla marki Negotti
2016-09-06
Do grona klientów wrocławskiej agencji Multum PR dołączyła marka Negotti, producent płaskich wycieraczek samochodowych.

Agencja odpowiada za pomoc przy budowie wizerunku marki Negotti. W ramach umowy obowiązującej do końca 2017 roku, agencja jest odpowiedzialna za stworzenie oraz realizację strategii marketingowo-promocyjnej dla klienta. Do zadań Multum PR należą dodatkowo: rebranding marki obejmujący lifting logo, opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej,
a także odświeżenie strony internetowej. Multum PR zajmie się również działaniami media relations oraz social media.

 
Za współpracę z klientem odpowiedzialna jest Justyna Waliszak-Hejna.

 

 

 

 

Multum PR to wrocławska kreatywna agencja public relations działająca od 2008 roku. Siłą Multum PR jest doświadczenie jej pracowników i grona zaprzyjaźnionych konsultantów. Różnorodne zainteresowania, praca na rzecz dużych i małych przedsiębiorstw z bardzo różnych branż: od przemysłu wydobywczego, przez sektor finansowy i medyczny, po IT gwarantują, że każda firma znajdzie w Multum PR odpowiedniego konsultanta.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Multum PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl