Multum PR z nowym klientem


2014-04-15
Agencja Multum PR nawiązała współpracę z Matusewicz Development Sp. z o.o. Sp. kom., inwestorem ekskluzywnego osiedla Willa Wrocław.

W ramach umowy obowiązującej do końca roku, agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację strategii marketingowo-promocyjnej dla Willi Wrocław. Do zadań Multum PR należą także rebranding marki (lifting logotypu, opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej, a także nowej odsłony strony www.willawroclaw.pl) oraz przygotowanie sesji zdjęciowej
i filmu promocyjnego. Kampania obejmuje również eventy, działania media relations, promocję w lokalnym radiu oraz prasie.

Z ramienia Multum PR projekt koordynuje Anna Nowocień-Rega.

Multum PR to wrocławska kreatywna agencja public relations działająca od 2008 roku. Siłą Multum PR jest doświadczenie jej pracowników i grona zaprzyjaźnionych konsultantów. Różnorodne zainteresowania, praca na rzecz dużych i małych przedsiębiorstw z bardzo różnych branż: od przemysłu wydobywczego, przez sektor finansowy i medyczny, po IT gwarantują, że każda firma znajdzie w Multum PR odpowiedniego konsultanta.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Multum PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl