Myloview i Businesswoman&life na charytatywnej gali


Myloview i Businesswoman&life na charytatywnej gali
2014-12-13
14 grudnia 2014 roku w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się kolejna edycja charytatywnej gali organizowanej przez magazyn Businesswoman&life. Okazją do spotkania jest premiera i licytacja kalendarza, z którego całkowity dochód przeznaczony zostanie na rzecz Fundacji „Akogo?” Ewy Błaszczyk.

Swoją chęć pomocy we współtworzeniu tej prestiżowej akcji wyraziła także marka Myloview, która przygotowała obrazy przeznaczone do licytacji.


Kolejny rok z rzędu udało się połączyć w szczytnym celu biznes i show-biznes. Dzięki dotarciu do wielu środowisk możliwe stało się zwrócenie uwagi na potrzebę wspierania różnego rodzaju fundacji. W tym roku do współpracy przy kalendarzu Businesswoman&life zostały zaproszone między innymi: Anna Dereszowska, Agnieszka Maciąg, Marta Żmuda-Trzebiatowska. Towarzyszyły im także odnoszące sukcesy polskie business woman, w tym: dr Magdalena Zakrzewska, Anna Pestilenz i Danuta Dąbrowska. Niezwykłą ideą przedsięwzięcia jest pokazanie kobiety, która świadomie wykorzystuje swoją pozycję by pomagać potrzebującym. Specjalnie na galę karty kalendarza zostały przekształcone w piękne obrazy, które zaproszeni goście będą mogli licytować. Całkowity dochód zostanie zaś przekazany na rzecz Fundacji „Akogo?” Pani Ewy Błaszczyk. Organizacja od lat pomaga dzieciom przebywającym w śpiączce i po ciężkich urazach mózgu. Współpraca przy kreowaniu aukcyjnych obrazów stała się dla marki Myloview okazją do pomocy. Możliwość wsparcia akcji stanowi dla firmy ogromne wyróżnienie i jest oznaką zaufania.


------------------------------------------------------------------------------------


Myloview to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości fototapet, obrazów, plakatów i naklejek. Szeroki asortyment produktów pozwala na zastosowanie ich zarówno we wnętrzach o charakterze mieszkalnym jak i w lokalach biurowo-usługowych. Wysoka jakość wyrobów została uzyskana dzięki zaawansowanej technologii druku lateksowego. Produkty firmy dostępne są m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych. Plany poszerzenia dystrybucji o kolejne kraje pozwolą na dotarcie do nowych grup odbiorców co umocni międzynarodowy prestiż Myloview.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

flypr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl