myRobotcenter wspólnie z Comarch realizuje innowacyjną strategię omnichannel


myRobotcenter wspólnie z Comarch realizuje innowacyjną strategię omnichannel
2018-06-14
myRobotcenter, producent robotów dla gospodarstw domowych, przeznaczonych m.in. do utrzymania porządku w domach, ogrodach i basenach, stawia na systemy Comarch do obsługi handlu detalicznego.
Kompleksowe rozwiązanie informatyczne pozwoli firmie na wprowadzenie strategii omnichannel oraz poszerzenie działalności o nowe rynki.


Innowacyjny startup zdecydował się na wdrożenie systemów Comarch ERP, PoS, BI, DMS i Financials. Rozwiązania są ze sobą zintegrowane i obsługują w firmie procesy handlowe, księgowe oraz magazynowe.

Wysokie tempo rozwoju myRobotcenter niosło ze sobą konieczność rozszerzenia funkcjonalności i przepustowości działań. Firma potrzebowała systemu, który sprostałby tym wyzwaniom – elastycznego i skalowalnego rozwiązania z ofertą zróżnicowanych i nowoczesnych funkcjonalności.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/erp/myrobotcenter_wspolnie_z_comarch_realizuje_innowacyjna_strategie_omnichannel.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl