Na jesień - mistrzowska kreacja od Bonarki


Na jesień - mistrzowska kreacja od Bonarki
2014-09-02
Jesienna kampania reklamowa centrum handlowego Bonarka City Center z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, zwiastująca nadejście nowych kolekcji, może być śmiało nazwana „mistrzowską” przynajmniej z kilku powodów.

Liczy się pomysł

Po pierwsze – inspirowana jest nie byle kim, bo samym Mistrzem Twardowskim, pierwszym człowiekiem, który wylądował na Księżycu. To właśnie legenda o krakowskim alchemiku, który wszedł w konszachty z diabłem, stała się natchnieniem do najnowszej reklamy Bonarki. Jednym z symboli Twardowskiego jest właśnie kogut, do którego również w bardzo zgrabny sposób nawiązuje główny slogan: „Trend zapiał”. A skąd inspiracja taką postacią? Cała tegoroczna kampania reklamowa subtelnie odwołuje się do najciekawszych historii oraz osobistości powiązanych z Podgórzem, dzielnicą leżącą na prawym brzegu Wisły i kryjącą w sobie ogrom nieodkrytych ciekawostek. O wiele mocniej podgórski koncept rozwijany jest w działaniach prowadzonych z lokalną społecznością, takie jak dziecięce warsztaty, wakacyjne wycieczki czy inne okolicznościowe imprezy.

 

W roli głównej – gwiazda

Ambasadorką Bonarki jest już trzeci rok z rzędu jedna z najpopularniejszych polskich aktorek, ikona współczesnej mody – Małgorzata Kożuchowska. Z właściwym sobie wdziękiem zachęca do odwiedzin krakowskiego centrum handlowego, swoim modowym autorytetem gwarantując, że za każdym razem będzie to wizyta udana. W reklamie ukryty jest jeszcze jeden smaczek – otóż po raz pierwszy można oglądać gwiazdę na Księżycu…

 

Wykonanie – pierwsza klasa Zdjęcie, które można oglądać na billboardach i citylightach w całym Krakowie oraz w lokalnej prasie, wykonane zostało przez uznanego w świecie mody Marcina Tyszkę, najlepszego polskiego fotografa fashion. Nad strojem, uczesaniem oraz makijażem Małgorzaty Kożuchowskiej czuwali najlepsi styliści. Pomysł na kreację, jak i całą tegoroczną kampanię, pochodzi od Firmy Reklamowej KUC, pracującej dla Bonarki od czterech lat. Rezultatem ich wspólnej pracy musiała być mistrzowska reklama.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl