Najbardziej lubiane marki bieliźniane na Facebooku i Instagramie


2017-02-10
Walentynki nie mogą pozostać niezauważone. Szczególnie aktywna w okresie walentynkowym jest branża bieliźniana. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które marki zdobyły serca użytkowników Facebooka i Instagrama oraz jakie akcje prowadzą w tych kanałach społecznościowych.

Bielizna na Facebooku

#1

Victoria’s Secret

Najpopularniejszą marką jest Victoria’s Secret, gromadząc prawie 28 mln fanów na Facebooku oraz prawie 51 mln obserwujących na Instagramie. Victoria’s Secret na Facebooku do Walentynek nawiązuje już od pierwszej połowy stycznia. Na facebookowej stronie marki publikowane są liczne posty ze zdjęciami i filmami promującymi specjalnie przygotowaną walentynkową kolekcję.

 

 

 

#2

Intimissimi

Drugie miejsce zajmuje Intimissimi z ponad 2,5 mln rzeszą facebookowych fanów. Marka również prowadzi liczne działania promocyjne na Facebooku, wyróżniając je tagiem #kissmevalentine. Intimissimi również proponuje dedykowaną kolekcję, promując ją w albumach i w pojedynczych postach, prowadzi także płatną kampanię reklamową. Tu, wyjątkowo, promowana jest również kolekcja męska.

     

#3

Oysho

 

 



Trzecie miejsce na Facebooku przypadło marce
Oysho, która jest lubiana przez ponad 2,4 mln użytkowników. Patrząc na facebookową stronę tego brandu łatwo można zauważyć iż nie prowadzi bardzo intensywnej komunikacji, wykorzystującej święto zakochanych. Oysho nie stosuje żadnego hashtagu, nie proponuje specjalnych aplikacji, ani zestawu porad na prezenty walentynkowe, ani nawet nie udostępnia albumu z dedykowaną kolekcją.

Bielizna na Instagramie

Victoria’s Secret podbiła również serca instragramowiczów, wyprzedzając markę For love & lemons oraz Oysho. W dziesiątce najpopularniejszych znalazły się również: Intimissimi, Aerie, Agent Provocateur, etam, La Perla, Women Secret oraz Hunkemoller.

#1

Victoria’s Secret

Na instagramowym profilu Victoria’s Secret od jakiegoś czasu zdecydowanie dominuje czerwień, zdjęcia i filmiki z walentynkową kolekcją bielizny, perfumami, czy ozdobione serduszkami. Marka udostępniła również dedykowaną aplikację oraz prowadzi liczne akcje promocyjne, oferując zniżki, czy dodatkowe prezenty do dokonanych zakupów walentynkowych. Publikowanym treściom nawiązującym do dnia zakochanych towarzyszy hashtag #XOXOVictoria

#2

For love & lemons

 

Drugie miejsce na Instagramie zajmuje marka For love & lemons. Jej Instagramowy profil wygląda jednak zupełnie inaczej. Tutaj znajdziemy zdecydowanie mniej typowo walentynkowych zdjęć z czerwoną bielizną, czy symbolicznych serduszek. Tego typu treści były publikowane głównie na początku lutego i to właśnie wtedy na instagramowym feedzie tego brandu zdecydowanie się zaczerwieniłoJ . W działaniach nawiązujących do dnia zakochanych marka używa hashtaga #VDAY17.

#3

Oysho

Ścisłą instagramową czołówkę zamyka, podobnie jak w przypadku Facebooka, marka Oysho. Próżno szukać na jej profilu zdjęć z czerwoną bielizną, czy grafik ozdobionych serduszkami. Na pierwszy rzut oka wygląda na to, że marka zupełnie nie nawiązuje do Walentynek. Nie używa też żadnego walentynkowego hashtaga. Wczytując się jednak w treść postów można znaleźć odniesienia do święta zakochanych. Choćby powtarzające się hasła: Love Inspiration, in love with…, z miłości do…, czy nazwa nowej kolekcji LOVE – TO – WEAR.

Poniżej znajduje się zestawienie 20 najbardziej lubianych marek bieliźnianych na Instagramie.

Na stronie internetowej napoleoncat.com, w zakładce Rankingi, dostępne jest pełne zestawienie wszystkich skatalogowanych przez nas profili na Facebooku i Instagramie. Jeśli Waszym zdaniem brakuje tam jakiegoś profilu lub któryś z nich powinien znaleźć się w innej kategorii, piszcie do nas śmiało na hello@napoleoncat.com .

NapoleonCat umożliwia szczegółową analitykę dowolnego, publicznie dostępnego profilu na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+ i Pinterest oraz pozwala śledzić efekty działań własnych i konkurencji. Jeśli chcesz mieć dostęp do danych analitycznych kont społecznościowych, wypróbuj darmowy dostęp do narzędzia.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl