Najnowsza kampania Bebilon 2: marka najczęściej rekomendowana przez pediatrów


2017-05-24
Ruszyła nowa kampania marki Bebilon 2, której celem jest budowanie świadomości wśród konsumentów, że Bebilon 2 z Pronutra+ to nr 1 w rekomendacjach pediatrów. Działania obejmują telewizję, prasę, internet i nośniki OOH.

Główny przekaz kampanii, „Bebilon 2 z Pronutra+ nr 1 rekomendowany przez pediatrów”, poparty jest wynikami najnowszych badań, przeprowadzonych przez markę wśród lekarzy*. Zgodnie z nimi Bebilon 2 jest najczęściej polecaną przez pediatrów marką mleka modyfikowanego w Polsce.

Kampania, obejmuje:

·         telewizję,

·         prasę,

·         internet

·         materiały POS,

·         outdoor – bilboardy i citylighty w 3 miastach.

Kreację przygotowała agencja Golden Submarine. Za kopię TV odpowiada agencja Havas Warsaw. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.

* Na podstawie badania TNS Polska S.A. z maja 2016 r., błąd statystyczny badania do 5,7%.

Ważne informacje: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowląt.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro prasowe
http://www.1000dni.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl