Neil Walker nowym Channel Marketing Managerem odpowiedzialnym za skanery Fujitsu


2014-04-08
Neil Walker został mianowany nowym Channel Marketing Managerem odpowiedzialnym za skanery Fujitsu. Będzie odpowiadał między innymi za wsparcie i rozwój kanałów sprzedaży w regionie EMEA. Na tym stanowisku zastąpił Roberta Younga, który pozostaje związany z firmą. Obecnym celem firmy jest umocnienie Neil Walker został mianowany nowym Channel Marketing Managerem odpowiedzialnym za skanery Fujitsu. Będzie odpowiadał między innymi za wsparcie i rozwój kanałów sprzedaży w regionie EMEA. Na tym stanowisku zastąpił Roberta Younga, który pozostaje związany z firmą. Obecnym celem firmy jest umocnienie wiodącej pozycji na rynku profesjonalnych skanerów.

Neil Walker będzie pracował w biurze w Londynie. Dzięki swej wiedzy z pewnością wniesie wiele dobrego do sieci sprzedaży. Walker ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, zarówno w marketingu sprzedaży, jak i w produktowym. Pracował ponadto dla firm z branży technologicznej w Wielkiej Brytanii oraz start-upów z Doliny Krzemowej. Zajmował także stanowiska kierownicze w Cisco w regionie EMEA.

„Neil Walker wnosi do firmy wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu oraz bezcenne know-how", mówi Catrina Clulow, Marketing Director PFU Imaging Solutions Europe Ltd. (producent skanerów Fujitsu). „Jesteśmy przekonani, że wybór Neila Walkera na to stanowisko doprowadzi do umocnienia naszej pozycji lidera na rynku digitalizacji dokumentów w regionie EMEA i umocni relacje z naszymi partnerami handlowymi."

Zdjęcie Neila Walkera w wysokiej rozdzielczości: http://j.mp/1oxP7Em

Materiały dla mediów w pliku PDF: http://j.mp/1mItQmM


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl