Netia z nowoczesnym rozwiązaniem do samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej


2017-09-01
Grupa Netia wdrożyła rozwiązanie do samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej w oparciu o technologię SAP Fiori.
Dzięki temu pracownicy i menedżerowie zyskali możliwość wnioskowania oraz zatwierdzania nieobecności, wniosków pracowniczych dotyczących opieki nad dzieckiem, a także podroży służbowych zarówno przez przeglądarki internetowe, jak i z poziomu urządzeń mobilnych. Za realizację czynności wdrożeniowych odpowiadała GAVDI Polska.

Firma Netia potrzebowała intuicyjnego i nowoczesnego narzędzia, dzięki któremu pracownicy oraz menedżerowie mieliby dostęp do najważniejszych informacji, niezależnie od czasu i miejsca, z poziomu dowolnego urządzenia mobilnego. W związku z tym, we wrześniu 2016 roku firma podjęła decyzję o wdrożeniu rozwiązania samoobsługowego w oparciu o najnowszą technologię SAP Fiori. Są to lekkie, nowocześnie wyglądające i szybkie w implementacji aplikacje, umożlwiające korzystanie z funkcjonalności SAP na urządzeniach mobilnych i desktopach.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/rozwiazania_hr/netia_z_nowoczesnym_rozwiazaniem_do_samoobslugi_pracowniczej_i_menedzerskiej.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl