NoVa Park docenia Klientów i rozdaje podwójne wejściówki na mecze Stali Gorzów


NoVa Park docenia Klientów i rozdaje podwójne wejściówki na mecze Stali Gorzów
2017-05-31
W sobotę 3 czerwca odbędzie się kolejna edycja akcji „Doceniamy, nagradzamy”. Tym razem w podziękowaniu za zakupy, NoVa Park będzie nagradzać klientów podwójnymi wejściówkami na mecze Stali Gorzów z Get Well Toruń lub MRGARDEN GKM Grudziądz. W puli nagród znajduje się 750 podwójnych wejściówek.

„Doceniamy, nagradzamy” to cykliczna akcja, w ramach której NoVa Park – dziękując Klientom za systematyczne odwiedzanie i robienie zakupów w centrum – obsypuje ich upominkami. Podczas nadchodzącego wydarzenia w sobotę 3 czerwca w godzinach 10:00-20:00 (lub do wyczerpania zapasów) NoVa Park będzie rozdawać bilety na mecze Stali Gorzów z Get Well Toruń i MRGARDEN GKM Grudziądz (kolejno 11 czerwca i 16 czerwca) tym klientom, którzy zrobią zakupy za minimum 70 złotych w trzech różnych sklepach i okażą hostessie trzy paragony za te zakupy w Punkcie Obsługi Akcji. Każdy uczestnik może przystąpić do akcji dwukrotnie. Liczba upominków jest ograniczona. Łącznie do rozdania jest 1500 biletów (750 na mecz Stal Gorzów – Get Well Toruń oraz 750 na mecz Stal Gorzów – MRGARDEN GKM Grudziądz).

„Miłość Gorzowian do Stali Gorzów nie zna granic, dlatego podczas nadchodzącej akcji ‘Doceniamy, nagradzamy’ chcemy nagrodzić jak największą liczbę fanów ulubionej gorzowskiej drużyny. Aż 750 osób ma szansę otrzymać upominek i dopingować swoich idoli w Sektorze Rodzinnym na dwóch czerwcowych meczach „żółto-niebieskich” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

Regulamin promocji „Doceniamy, nagradzamy” dostępny jest w Punkcie Obsługi Akcji.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, H&M, Intersport, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Kubenz, Tchibo, Smyk, Sephora, W.KRUK czy Bershka.

www.nova-park.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl