Nowe marki w Galerii Gniezno


2011-05-12
Galeria Gniezno poszerza ofertę modową. Z początkiem maja swoje butiki na terenie Centrum otworzyły dwie znane marki - Funk’n’Soul oraz Takko Fashion.

W nowoczesnym, industrialnym wnętrzu butiku Funk'n'Soul miłośnicy miejskiego stylu znajdą nietuzinkową odzież w wyrazistych kolorach. Z kolei Takko Fashion proponuje 3 linie odzieżowe typu casual dedykowane kobietom, mężczyznom oraz dzieciom. Atutem obecnej na polskim rynku od 2008 roku firmy jest szeroka gama dostępnych rozmiarów we wszystkich kolekcjach. Dzięki zróżnicowanym kolekcjom odzieżowym, w każdym z nowych salonów wymagający Klienci znajdą coś dla siebie. Łącznie nowe butiki zajmą powierzchnię ponad pół kilometra kwadratowego - Funk'n'Soul - 100 m2, zaś Takko Fashion - 460 m2.

„Otwarcie nowych butików i poszerzenie asortymentu o nowe marki modowe to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby i oczekiwania naszych Klientów, a także dopełnienie kompleksowej oferty Galerii Gniezno" - mówi Zofia Suchy, dyrektor Centrum Handlowego Galeria Gniezno. „Liczymy, że nowe marki spotkają się z zainteresowaniem ze strony obecnych Klientów, a także skłonią do wizyty w Galerii nowych Klientów" - dodaje Zofia Suchy.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl