Oracle Accelerate for Oracle Sales Cloud


2014-12-03
Oracle udostępnił pakiet narzędzi, które usprawniają migrację systemu CRM do rozwiązania chmurowego, dzięki zmniejszeniu złożoności, kosztów i przestojów.
 
Nowe zjawiska - takie jak ciągły dostęp klientów do Internetu, czy marketing społecznościowy - znacznie zwiększyły ilość danych o klientach, które są dziś dostępne dla działów sprzedaży. Aby wykorzystać nowe możliwości, przedsiębiorstwa planują migrację na nowoczesne rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, które umożliwiłyby wykorzystanie danych o klientach do zwiększenia sprzedaży i optymalizacji wydajności. 

Nowe rozwiązanie Oracle Accelerate for Oracle Sales Cloud upraszcza i usprawnia takie migracje, dzięki czemu partnerzy mogą pomóc swoim klientom szybko i łatwo wdrożyć usługę Oracle Sales Cloud. Program przejścia udostępnia narzędzia wdrożeniowe, szablony i przepływy procesów, co znacznie przyspiesza wdrożenie produkcyjne. W niektórych przypadkach klienci mogą przeprowadzić migrację do Oracle Sales Cloud w ciągu zaledwie kilku tygodni.
Po zakończeniu migracji przedsiębiorstwa mogą czerpać korzyści z rozszerzonych rozwiązań w zakresie mobilności, analizy biznesowej i zarządzania relacjami z partnerami oraz rozwiązań branżowych dostarczonych przez chmurowe rozwiązanie Oracle.

Oracle Sales Cloud, to intuicyjne, oparte na analizach rozwiązanie dostosowane do urządzeń mobilnych, udostępniające działom sprzedaży procesy, narzędzia i zasoby, których potrzebują, aby lepiej zrozumieć klientów oraz zwiększyć sprzedaż i możliwości raportowania.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl