Oranżada Hellena z konkursem konsumenckim związanym z obecnością marki w programie Idol


2017-02-28
Rusza ogólnopolski konkurs konsumencki Oranżady Hellena powiązany ze sponsoringiem programu Idol. Do wygrania są wejściówki na nagrania live programu Idol oraz unikatowe czapki. Akcja rozpoczęła się 27 lutego i potrwa do 31 marca. To pierwszy konkurs w historii marki powiązany z działa

Koncept konkursu fotograficznego opiera się na pokazaniu, jak Polacy bawią się z Oranżadą Hellena oraz Idolem. Całość akcji utrzymana jest w rozrywkowym, spontanicznym i pełnym pozytywnej energii tonie, łączącym pozycjonowanie marki i show Idol. W konkursie                     do wygrania będą 24 wejściówki na nagrania live programu Idol oraz 200 oryginalnych czapek.

 

Konkurs rozpoczyna się 27 lutego i potrwa do końca marca. W tym czasie marka Oranżada Hellena zyska także dodatkowe wsparcie sprzedażowe w postaci dedykowanych materiałów POSM – plakatów, folderów, ulotek, wobblerów, nakładek na butelki, owijek paletowych i toperów.

  Regulamin konkursu dostępny na stronie: www.oranzadazidolem.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Colian
http://colian.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl