Oriflame przenosi obsługę klientów w chmurę


2014-08-28
Oriflame, globalny producent i dystrybutor kosmetyków, wybrał chmurowe rozwiązanie CaaS Contact Center firmy Interactive Intelligence dla usprawnienia i ujednolicenia procesów obsługi klienta w ponad 50 krajach całego świata.
Rozwiązanie Interactive Intelligence zostało wybrane ze względu na rekomendację firm analitycznych, szeroką dostępność usługi obejmującą wszystkie regiony działalności Oriflame, a także elastyczność w zakresie modeli wdrożenia, umożliwiającą wykorzystanie infrastruktury dostępnej na poszczególnych rynkach.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/it_solutions/oriflame_przenosi_obsluge_klientow_w_chmure.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl