PKO BP promuje swoją ofertę na nośnikach Cityboard Media


PKO BP promuje swoją ofertę na nośnikach Cityboard Media
2011-04-26
W kwietniu na nośnikach Cityboard Media trwa kampania promująca nową ofertę PKO BP. Twarzą kampanii jest Szymon Majewski.
Wprowadzenie do oferty PKO BP nowych produktów zostało poprzedzone dokładną analizą rynku. Badanie wykazało, że najczęściej wskazywanym elementem branym pod uwagę przy wyborze konta była opłata za prowadzenie rachunku oraz sieć bezpłatnych bankomatów. Na kolejnych pozycjach znalazły się m.in. opłaty za przelewy oraz za korzystanie z bankowości elektronicznej. Na tej podstawie powstała propozycja pięciu nowych kont przeznaczonych dla osób z różnych grup wiekowych.  Kampania promocyjna objęła telewizję, prasę, Internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Na nośnikach Cityboard Media kampanię zaplanowano z wykorzystaniem ekoplakatu, przyjaznego środowisku w pełni przetwarzalnego podłoża do druku. Promocja realizowana jest na formacie 6x3 i ma zasięg ogólnopolski.   # # # Cityboard Media działa na polskim rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. Firma wielokrotnie doceniana i nagradzana przez klientów i środowisko branżowe. Laureatka pierwszych miejsc w rankingach magazynów MiMP, 4biz, Impact, m. in. czterokrotnie zajęła I miejsce w ogólnej ocenie Klientów w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej opracowywanym przez magazyn Media&Marketing Polska. Dwukrotnie zdobyła nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008 i 2002. Nagrodzona statuetką Business Superbrand w 2008r. Wprowadza na polski rynek outdoorowy proekologiczne innowacje dbając o rozwój firmy i branży w tym kierunku.  Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada                                                              PR Manager Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 376 99 00 wew. 145Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Mokotowska 100-640 Warszawawww.cityboard.pl Anna KoperAccount ExecutiveMail: anna.koper@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl  

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl