Platforma Oracle Social Cloud bogatsza o nowe możliwości
2014-08-26
Firma Oracle udostępniła w ramach usług Social Relationship Management (SRM), wchodzącej w skład platformy Oracle Social Cloud, innowacyjne, nowe środowisko robocze Social Station, które pomaga przedsiębiorstwom wzbogacić sposób prowadzenia działalności biznesowej o mechanizmy społecznościowe.
Dzięki zaawansowanemu, lecz intuicyjnemu interfejsowi środowisko Social Station zapewnia atrakcyjną obsługę użytkowników, zwiększając ich produktywność oraz ułatwiając im osiąganie celów społecznościowych. Aby ułatwić użytkownikom szybkie tworzenie i konfigurowanie własnych obszarów roboczych, środowisko Social Station udostępnia funkcję „przeciągnij i upuść”, która pozwala użytkownikom personalizować tworzone obszary robocze poprzez dodawanie do nich wybranych modułów społecznościowych.
Czytaj całość artykułu tutaj:
http://www.erp-view.pl/it_solutions/platforma_oracle_social_cloud_bogatsza_o_nowe_mozliwosci.html
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wasze komentarze (0):