Podróż kursorem po mapie, czyli nowy spot promujący Wisłę


2017-09-04
Miasto stołeczne Warszawa przy współpracy z agencją albo albo przygotowało film promujący 19. nieformalną dzielnicę Wisły – Dzielnicę Wisłę. Warszawskie brzegi rzeki zostały ukazane w post-internetowej estetyce.

Film rozgrywa się na ekranie komputera i platformie Google Maps, w której użytkownik zwiedza poszczególne zakątki warszawskich brzegów Wisły, odkrywając atrakcje, które mogą spotkać go w rzeczywistości.

- Chcieliśmy zrobić spot, który wykroczy poza schemat filmu turystycznego, bez dronów ani wzruszających historii. Wisła jest realnym miejscem, w którym spotykają się wszyscy mieszkańcy Warszawy i przyjezdni. I to do nich adresowany jest nasz spot –  Damian Siemień, Creative w agencji albo albo.

-Warszawska Wisła to przestrzeń bezpieczna, demokratyczna i przede wszystkim ciekawa. Zależało nam na tym, żeby w tegorocznym spocie podkreślić jej różnorodność i przekazać komunikat, że jest to przestrzeń dla każdego – mówi Robert Zydel, Dyrektor Biura Marketingu miasta stołecznego Warszawy.

Wszyscy używają Google Maps, więc zaangażowanie tej strony w rolę drugoplanowego bohatera było naturalnym wyborem w przypadku filmu mówiącym o miejscu dostępnym dla każdego – dodaje Siemień.

Spot będzie promowany w internecie i wyświetlany w kanałach w warszawskiej komunikacji miejskiej.

Link do spotu:

https://www.facebook.com/dzielnicawislapl/videos/vb.554806704556877/1489738547730350/?type=2&theater

Dzielnica Wisła: https://www.facebook.com/dzielnicawislapl/


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja albo albo
http://alboalbo.com/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl