Polacy o ubezpieczeniach – badanie ankietowe


2016-12-22
Jakie podejście do ubezpieczeń mają Polacy? Czym kierują się wybierając ofertę polisy? Jak odnajdują się w obliczu nieustającego od dwóch lat wzrostu cen ubezpieczeń komunikacyjnych? Na te i inne pytania poszukują odpowiedzi autorzy badania „Polacy o ubezpieczeniach”.

Ostatni rok przyniósł istotne zmiany na rynku ubezpieczeń, przede wszystkim komunikacyjnych. Wygasająca wojna cenowa pomiędzy ubezpieczycielami oraz utrzymująca się niekorzystna forma całego sektora powodują, że ceny polis OC nie przestają rosnąć. Konsekwencje tych tendencji w największym stopniu odczuwają konsumenci, którzy z roku na rok coraz więcej płacą za ubezpieczenie. – „Właśnie ich perspektywa interesuje nas najbardziej. Chcielibyśmy dotrzeć z badaniem do jak najszerszego grona posiadaczy produktów ubezpieczeniowych i dowiedzieć się, co oni sądzą o sytuacji na rynku i jaki ma ona wpływ na ich świadomość ubezpieczeniową i decyzje zakupowe. Mamy nadzieję, że dzięki temu badaniu będziemy w stanie lepiej rozumieć potrzeby ubezpieczeniowe Polaków” – mówi Maciej Kuczwalski ekspert CUK Ubezpieczenia.

 

Badanie ma na celu nie tylko przybliżenie opinii Polaków na temat sektora ubezpieczeń, lecz także poznanie ich preferencji związanych z wybieraniem produktów ubezpieczeniowych. –„Chcemy wiedzieć, czym kierują się klienci podczas poszukiwania odpowiadającej im oferty ubezpieczenia, na co zwracają szczególną uwagę, a jakie aspekty są dla nich mniej istotne. Interesujące jest dla nas także, w jaki sposób te tendencje związane są z sytuacją finansową, wiekiem, miejscem zamieszkania, czy wykształceniem konsumentów” – dodaje Maciej Kuczwalski.

 

Autorzy badania wyrażają nadzieje, że jego wyniki pozwolą na bliższe poznanie polskiego konsumenta produktów ubezpieczeniowych oraz tego, jak on sam postrzega sytuację na rynku. –„Chcielibyśmy lepiej zrozumieć potrzeby Polaków, ich obawy i oczekiwania, dlatego zwracamy się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań. Wypełnienie ankiety nie zajmie Państwu więcej niż 10 minut. Ma ona charakter anonimowy i służy wyłącznie celom badawczym. Zebrane odpowiedzi przedstawimy w formie raportu, który udostępnimy wszystkim zainteresowanym” ­ – przekonują autorzy badania.

 

Ankieta jest dostępna na komputerach oraz urządzeniach mobilnych pod adresem:

http://ubezpieczenia.badanie.net/

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UnicornMedia

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl