Powrót piłkarskich emocji – nowy spot reklamowy Alior Banku


2017-03-23
Alior Bank jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej wspiera drużynę narodową podczas eliminacji do przyszłorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w Rosji.

W Telewizji Polsat i kanałach sportowych tej stacji fani Reprezentacji mogą obejrzeć przygotowany przez bank spot reklamowy „Ramię w ramię”, zachęcający do kibicowania zespołowi podczas sportowych zmagań, m.in. przed zbliżającym się spotkaniem z Czarnogórą.

Na potrzeby wiosennej kampanii telewizyjnej Alior Bank przygotował 8-sekundowy billboard sponsorski „Ramię w ramię”, który można oglądać na antenie Telewizji Polsat i w kanałach sportowych tej stacji. Spot emitowany będzie m.in. przed i po meczu Reprezentacji Polski z Czarnogórą rozgrywanego w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2018 r. Pierwszy w tym roku mecz eliminacyjny odbędzie się w najbliższą niedzielę, 26 marca, na Stadionie Pod Goricom w Podgoricy. Początek transmisji spotkania na szczycie grupy E eliminacji MŚ rozpocznie się o godz. 20.45 w Telewizji Polsat.

 

Podczas meczu wokół boiska wyświetlane będą również animacje, na których pojawi się m.in. logo Alior Banku, jedynego banku będącego Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będą mogły obejrzeć  je tysiące kibiców na trybunach i miliony przed telewizorami. Na zagranicznym boisku animacja Alior Banku pojawi się po raz pierwszy.

 

Alior Bank zaprasza do wspólnego kibicowania na trybunach, przed telewizorami, a także na profilu banku na Facebooku, ramię w ramię z Biało-Czerwonymi.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

United PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl