Premiera Reserved w Hamburgu


2017-03-01
Firma LPP, właściciel marki Reserved, otworzył swój siedemnasty salon w Niemczech. Kolejny sklep flagowy powstał przy jednej z najlepszych ulic handlowych w Hamburgu, mieście zaliczanym do tak zwanej Wielkiej Siódemki najważniejszych handlowych metropolii w kraju.

Hamburg to bardzo ważny punkt na mapie naszej zachodnioeuropejskiej ekspansji. Wierzymy, że Reserved – marka, która w ostatnich miesiącach przeszła metamorfozę i obecnie kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych ludzi śledzących najświeższe modowe trendy, zostanie pozytywnie przyjęta w kolejnym mieście za naszą zachodnią granicą – mówi Marta Chlewicka, rzeczniczka prasowa LPP.

Salon marki Reserved w Hamburgu zlokalizowany jest w odrestaurowanej zabytkowej kamienicy przy Spitalerstraße – popularnej ulicy handlowej chętnie odwiedzanej zarówno przez mieszkańców miasta, jak i turystów. W nowo otwartym sklepie zatrudnionych będzie 85 osób. Salon zajmuje powierzchnię ponad 2,7 tys. mkw. i ma aż pięć kondygnacji, z czego trzy dedykowane są klientom, a na dwóch kolejnych znajduje się zaplecze.

Aranżacja przestrzeni trwała niemal rok – sklep zaprojekowany został zgodnie z najnowszym konceptem Open to Public, podkreślającym odmłodzony wizerunek marki. Klienci zobaczą zatem w Hamburgu szeroką, transparentną witrynę, ekrany multimedialne oraz lekkie mobilne meble eksponujące kolekcję. Ponadto w salonie wykorzystano nowoczesne, energooszczędne oświetlenie typu LED, które z jednej strony doskonale wpisuje się w nowy koncept architektoniczny, z drugiej zaś minimalizuje wpływ funkcjonowania sklepu na środowisko naturalne. To rozwiązanie LPP stosuje w najlepszych lokalizacjach w Polsce, Niemczech, a także na rynku rosyjskim.

Niemcy, są obecnie dla LPP czwartym rynkiem pod względem wartości przychodów, mimo że uruchomiono tam dotychczas jedynie 17 spośród 1,7 tys. wszystkich sklepów należących do firmy. W tym roku salony stacjonarne Reserved otwarte zostaną jeszcze w Berlinie, Kolonii i Frankfurcie nad Menem. W sumie do końca 2017 roku firma będzie zarządzać w Niemczech 20 sklepami stacjonarnymi flagowego brandu, zlokalizowanymi przy najlepszych ulicach i w popularnych centrach handlowych.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

LPP SA

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~Waldi hh, 2017-03-04 09:43:32

    Ciekawe pójdę zobaczyć


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl