Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Dlaczego warto znaleźć chwilę dla siebie? - Dzień Medytacji
Badania pokazują, że niemal 31% Polaków wykorzystuje medytację, by zadbać o chwilę dla siebie i ograniczyć wpływ mikrostresów . Z okazji Światowego Dnia Medytacji producent marki Orbit, we współpracy z psycholożką Magdą Chorzewską.
Zimna kalkulacja – dlaczego izolacja ma znaczenie również latem
W ostatnich latach rośnie liczba upalnych dni w roku – takich, w których temperatura maksymalna przekracza 30°C¹ – a koszty energii, w tym chłodzenia domów, stale się zwiększają.
Nie musisz mieć ogrodu, by pomagać pszczołom – dokonuj prostych wyborów z Foxy
80% roślin kwitnących na całym świecie - w tym jedna trzecia naszych upraw żywnościowych - zależy od istnienia zapylaczy . Tymczasem w samej Europie aż 10% gatunków zapylaczy jest zagrożonych wyginięciem .
Najczęściej czytane artykuły:
NOWY SERWIS SUBSKRYPCYJNY TVN24+ JUŻ DOSTĘPNY
Warszawa, 24 kwietnia 2025 r. – TVN Warner Bros. Discovery uruchomił nowy serwis subskrypcyjny TVN24+, który stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby odbiorców treści informacyjnych.
Gala Mrs. Poland International 2025 – święto kobiecego sukcesu
15 maja 2025 roku, w Renaissance Warsaw Airport Hotel odbyła się trzecia edycja prestiżowego konkursu Mrs. Poland International
E-book DYI: taras, który przetrwa upały i pomoże zapylaczom
Gdy skwar i palące słońce dają się poważnie we znaki, taras może stać się azylem, przynoszącym ochłodę i kontakt z naturą. Dzięki odpowiedniej aranżacji pozwoli nie tylko zapewniać upragniony cień, koić zmysły, ale także wspierać pożyteczne owady zapylające.
Newline Interactive: Grzegorz Pawlak objął stanowisko Business Development Managera
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki.
Dzień Bliźniąt - Jak Patrzy na to pokolenie Z?
19 maja obchodzimy Dzień Bliźniąt – święto nie tylko dla rodzeństwa, ale także tych, których fascynują osoby łudząco do siebie podobne. Najnowsze badania przeprowadzone na zlecenie marki Twix® pokazują, że temat ten szczególnie przemawia do wyobraźni Polaków.