Program motywacyjny Żywca dla hurtowników wsparty konkursem dla najlepszych sprzedawców.


Program motywacyjny Żywca dla hurtowników wsparty konkursem dla najlepszych sprzedawców.
2014-09-17
Wieloletni program motywacyjny "Żywiec Partner Club" wsparty konkursem dla najlepszych sprzedawców.

Wieloletni program motywacyjny "Żywiec Partner Club" jest przykładem programu lojalnościowego, który jest prowadzony elastycznie, dostosowywany do reakcji uczestników programu i działań konkurencji. Sygnały płynące od uczestników programu są zbierane i poddawane analizie dzięki autorskiemu oprogramowaniu Advertivy do zarządzania programami lojalnościowymi - Loyalty wizard. We własciwym momencie generowane są dodatkowe bodźce motywacyjne  postaci eventów budujących wspólnotę i konkursów.

Najnowszym konkursem przygotwanym przez agencję reklamową Advertiva jest konkurs „Weź premię Żywcem” dla hurtowni partnerskich Grupy Żywiec. Przy współpracy z Grupą Żywiec opracowano mechanikę akcji, koncepcję komunikacji oraz przygotowano projekty graficzne. Hurtownicy byli wynagradzani za sprzedaż do punktów detalicznych opakowań zbiorczych piwa marki Żywiec Białe.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Programy lojalnościowe - Advertiva
http://www.programylojalnosciowe.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl