Promocja WIŚNIOWSKI CASHBACK – zmień oblicze swojej posesji


Promocja WIŚNIOWSKI CASHBACK – zmień oblicze swojej posesji
2014-04-30
Wiosna to doskonały czas na inwestycje i zmianę oblicza swojego najbliższego otoczenia. Piękna i funkcjonalna brama, modne drzwi oraz zadbane ogrodzenie - te wysokiej jakości rozwiązania można wybrać w ramach promocji WIŚNIOWSKI CASHBACK, która ruszyła 15 kwietnia.

Najnowsza promocja marki WIŚNIOWSKI, wiodącego producenta bram, systemów ogrodzeniowych i stolarki otworowej, to doskonała okazja do nabycia wysokiej jakości rozwiązań. Dzięki udziałowi  w akcji WIŚNIOWSKI CASHBACK, za zakup każdego z produktów promocyjnych do naszej kieszeni wróci 150 zł.

Aby skorzystać z oferty, wystarczy wybrać jeden lub kilka wyrobów objętych akcją i zgłosić ich kupno poprzez formularz internetowy lub drogą pocztową. Pieniądze z premii zostaną przelane bezpośrednio na nasze konto.

W ramach promocji można nabyć bramę segmentową UniPro, łączącą w sobie funkcjonalność i estetykę. Nowoczesne rozwiązanie zapewnia bardzo dobre właściwości termiczne (Uk = 1,07 W/m2K) i wygląd dopasowany do architektury budynku. Dla osób, które poszukują charakteryzujących się modnym stylem i świetnymi parametrami technicznymi drzwi, idealnym wyborem będą drzwi zewnętrze aluminiowe Creo. Szeroka gama kolorów skrzydła i ościeżnicy, aplikacji i tłoczeń pozwala na skomponowanie produktu zgodnego z naszymi oczekiwaniami estetycznymi. Bezpieczną kontrolę dostępu do posesji uzyskamy natomiast, jeśli zdecydujemy się na bramę przesuwną lub dwuskrzydłową. Dostępne są one w bogatej gamie wzorów obejmujących zarówno nowoczesną, jak i klasyczną stylistykę.

Promocja WIŚNIOWSKI CASHBACK potrwa od 15 kwietnia 2014 roku do 15 lipca bieżącego roku. Formularz rejestracyjny oraz regulamin akcji można znaleźć na stronie internetowej: www.wisniowski.pl/cashback

Zapraszamy do wizyty w Punktach Sprzedaży WIŚNIOWSKI w całym kraju!


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RedPen Public Relations
http://redpen.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl