Promowanie strony w sieci


2016-08-12
Skoro czytasz nasz artykuł to znak, iż istotne są dla Ciebie górne pozycje w Google. Faktem jest, że są one głównym celem wszystkich działań definiowanych jako pozycjonowanie witryny. Czy zawsze topowe miejsca w Google są gwarancją sukcesu? Niestety nie, w artykule niniejszym przybliżymy dlaczego.

Szczyty, które nic nie dają

Znaczące pozycje w wyszukiwarce są tylko drogą do sukcesu. Niezależnie od Twojej branży zyskiem owym jest pozyskanie ruchu na Twojej stronie, bo tylko on ma szanse konwertować na rzeczywiste złotówki. Możesz być na najlepszym miejscu na fraazy nie specjalnie rozpowszechnione, a w rezultacie nie wyciągnąć z sieci tyle co słabsze pozycje dla popularnej frazy.

Analizuj źródła ruchu na witrynie

Potencjalni klienci mogą trafiać do Ciebie z wielu źródeł. Poza wyszukiwarkę są wejścia odpłatne z reklam AdWords, wejścia z mediów społecznościowych oraz kolejnych odnośników typu fora internetowe, a na końcu przejścia direct. Te końcowe mogą mieć miejsce wyłącznie wtedy, gdy klient zna Twoją witrynę. Każdy z kierunków jest wymierny, wartościowy, a co kluczowe mierzalny. Dostęp do aktualnych statystki wejść dostaniesz po założeniu konta Analytics i połączeniu z nimi Twojej witryny. Statystyka taka to podstawa do rozpoznania kierunków wartościowych i koncentracji wysiłków by wejścia zwielokrotnić.

Jeśli nie sprawdzasz na co dzień pozycji swojej witryny, to zwyczajnie powinieneś to zrobić „od święta” użytkując dodatkowe urządzenie od Googla, a więc Web Master Tools (obecnie zwane Search Console). Wiadomości jest tam multum, lecz pośród nich niewątpliwie najbardziej zaciekawi Cię rozbudowana statystyka. Zdobędziesz wiele podpowiedzi, na jakie frazy kluczowe Twoja strona firmowa będzie widoczna w wyszukiwarce, na jakiej pozycji, a także jak czesto ktoś klikał w Twój link w wynikach wyszukiwania organicznego. Co znaczące, możesz odkryć i analizować także statystyki za poprzednie trzy miesiące.

Jak wybrać frazy kluczowe

Niemal każdy klient odpytuje wyszukiwarkę wykorzystując znanego sobie określenia i możesz nam wierzyć, iż wielorakość pytań w wyszukiwarce jest tym samym niezwykła. Umiemy je rozłożyć na czynniki pierwsze, te najczęściej wyszukiwane, które dla każdego biznesu należy jasno określić, a także te o niewielkiej częstotliwości wynajdowania. Te ostatnie, z racji na znaczną liczbę rozmaitych fraz również trzeba brać pod rozwagę w ramach planowanych działań SEO pod tzw. „długi ogon”. Zawierają się w tej grupie słowa składające się z wielu słów tudzież mało popularne zestawienia. Łącznie obejmują one przecież większość zapytań w Google.

Przygotowując seo należy ustalić dokładnie priorytetowe dla Twojej firmy słowa. Nie należy odnosić się tutaj wyłącznie do Twoich preferencji i wyobrażeń. Trzeba czerpać z podstawowego narzędzia Google, który zezwala na wskazanie popularności pytań w sieci – http://adwords.google.pl/keywordplanner. Narzędzie na bazie Twoich propozycji wskaże miesięczną wartość zapytań w sieci. Możesz analizować informacje we określonym przez Ciebie przedziale czasu plus z rozdziałem na miasteczka, województwa, lub informacje ogólnopolskie. Statystyki przecież nie kłamią i wprawdzie możesz się zdumieć o co oraz jak pytają Twoi klienci to jednak musisz swój plan działania dostosować pod te właśnie hasła.

Skoro już znasz preferencje internautów wtedy zdecydowanie prościej będzie prowadzić lub nadzorować pozycjonowanie. Niestety nie trzeba się szczycić z TOP3, jeśli nie przekłada się ono na duży ruch na stronie i konwersje. Na podstawie zebranych danych umiemy skutecznie modyfikować stronę to zaś początek do wydajnego SEO. Jeżeli potrafisz analizować dane, rozpoznasz również zachowanie klientów testować podłoża ruchu na witrynie, zatem umiesz witrynie. Skoro często odwiedzają zakładkę produktu, a nie kupują, to coś jest nie tak. Może cena? Może opis? A może warto popracować nad całością. Jeśli klienci Cię odwiedzają, lecz telefon jest głuchy zaś na mailu wiadomości brak - musisz działać.

Wysokie pozycje to wycinek całego marketingu w sieci, który ma Cię doprowadzić do celu. Dla spółki jest to głównie pozyskanie kolejnych kupujących. Potrafisz sobie pomóc analizując poglądy już pozyskanych klientów. Pytaj ich o wrażenia i opinie o stronie, udoskonalaj i rozwijaj biznes.

 Artykuł powstał przy współpracy z Pozycjonowanie Toruń & Audyty SEO 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kontakt@pozycjonowanie-audytseo.pl

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~Aniol, 2017-05-20 22:40:00

    Zgadzam się z tym, że podstawowym działaniem promującym firmy w sieci jest pozycjonowanie stron internetowych. Ja tutaj mogę podrzucić jeszcze http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-wielun.html (wbrew linkowi nie tylko Wieluń) ;)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl