Przedsiębiorco, nie bój się kontaktów z mediami


Przedsiębiorco, nie bój się kontaktów z mediami
2018-02-19
Ich rola w kreowaniu wizerunku firmy bywa na wagę złota. Skuteczna współpraca z dziennikarzami powinna jednak wiązać się z przestrzeganiem kilku reguł. O potrzebie budowania pozytywnych relacji z mediami, we wrocławskim Idea Hub, 26 lutego opowie Justyna Kościelna, dziennikarka Radia Wrocław.

Podczas spotkania prowadząca opowie, w jaki sposób wyróżnić się na tle innych firm zabiegających o uwagę mediów. Zdradzi również, które z informacji szczególnie przyciągają uwagę dziennikarzy. Prelegentka omówi zasady, o jakich warto pamiętać podczas rozmowy z przedstawicielami mediów. Uczestnicy będą mieli okazję również zapoznać się z dobrymi praktykami obowiązującymi w mediach i dowiedzą się, które błędy są najczęściej popełniane w tego rodzaju kontaktach, a także jak ich unikać. 

Prowadząca warsztaty, Justyna Kościelna jest dziennikarką i blogerką. Z mediami związana od dwunastu lat, m.in. jako szef działu kultury w Gazecie Wrocławskiej, redaktor tygodnika miejskiego Wieczór Wrocławia oraz wydawca serwisów internetowych Gazetawroclawska.pl  i Naszemiasto.pl. Obecnie zatrudniona w Radiu Wrocław jako wydawca serwisów internetowych.

Warsztaty „Przedsiębiorco nie bój się kontaktów z mediami” odbędą się 26 lutego w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.kontaktyzmediami.evenea.pl.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Komunikacja Plus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl