Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta


Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta
2016-11-15
W poniedziałek, 7 listopada, ruszyła kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży. Działania potrwają do 4 grudnia br.

Decorada Delecta to kolorowe posypki do upiększania wypieków, deserów oraz lodów. Stworzone z naturalnych składników, m.in. karmelu, soków owocowych czy belgijskiej czekolady; nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów. Różnorodność kształtów, barw i smaków pozwala na kreatywne zastosowanie produktów do dekorowania deserów oraz gwarantuje świetną zabawę na co dzień i od święta.

 

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Kluczowy przekaz przybiera formę przepisu na udany wieczór za sprawą wspólnego, rodzinnego przygotowywania wypieków i dekorowania ich szerokim wachlarzem produktów marki.

 

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, TVP i Polsat) oraz w kanałach tematycznych wybranych stacji. Ponadto, w punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii.

 

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom. 

 

 

Metryczka kampanii:

Termin: 07.11.2016 – 04.12.2016

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Produkt: Decorada Delecta

Media: TV / POSM

Kreacja: Mullenlowe Warsaw

Dom mediowy: Starcom

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl