Przesyłka bez podpisu już w Polsce


Przesyłka bez podpisu już w Polsce
2018-03-28
GLS Poland – jeden z liderów jakości w europejskiej logistyce przesyłek – rozszerza swoją ofertę. Firma kurierska umożliwi teraz pozostawienie paczki bez podpisu we wskazanym przez odbiorcę miejscu. Jak to działa?

Za sprawą FlexDeliveryService GLS Poland na bieżąco informuje o planowanym czasie dostarczania przesyłki, a także pozwala zadecydować, kiedy i gdzie można ją odebrać. Teraz usługa w Polsce została rozszerzona – odbiorca może wyrazić zgodę na pozostawienie paczki bez podpisu. Oferta skierowana jest głównie do odbiorców indywidualnych, którzy chcieliby otrzymać przesyłkę mimo swojej nieobecności pod wskazanym adresem. Nowa usługa jest również rozwiązaniem sytuacji, z którymi wielu kurierów spotyka się na co dzień - próśb o pozostawienie paczki bez podpisu.

 

- Chcemy być najlepszą firmą kurierską, zarówno dla nadawców, jak i dla odbiorców, oferując im kompleksowe rozwiązania, które dostosowują się do ich stylu życia i potrzeb. Dlatego rozszerzyliśmy funkcjonalności naszej usługi FlexDeliveryService – mówi Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland. - Rynek logistyczny w Polsce rozwija się bardzo intensywnie. Cieszymy się, że mamy w tym swój aktywny udział – dodaje.

 

Usługa została już sprawdzona na zachodzie Europy i spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem. W taki sposób dostarczana jest znacząca liczba przesyłek do niemieckich odbiorców. Często wyrażają oni nawet zgodę na stałe pozostawianie paczek we wskazanym przez nich miejscu. Co ważne, doręczenie następuje pierwszego dnia roboczego, nie trzeba czekać na przyjazd kuriera, kontaktować się z nim przez telefon czy wybierać alternatywnej formy dostawy.

 

Nową opcję wybiera się podczas przekierowania przesyłki w ramach FlexDeliveryService. Wystarczy wskazać hasło „Zgoda na pozostawienie bez podpisu”. Po zaznaczeniu pojawia się pole z krótkim opisem usługi. Odbiorca otrzymuje dwie wiadomości e-mail - pierwszą z potwierdzeniem zamówienia, a kolejną, gdy paczka zostanie już pozostawiona we wskazanym miejscu na terenie adresu doręczenia.

 

Wybrany obszar musi być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Wskazane miejsce nie może również narażać paczki na zniszczenie. Po dotarciu pod wskazany adres, kurier każdorazowo weryfikuje, czy miejsce spełnia kryteria bezpieczeństwa.

 

Jeżeli wybrany obszar nie odpowiada warunkom dostawy lub dotarcie do niego nie jest możliwe, kurier powinien podjąć próbę kontaktu telefonicznego z odbiorcą. Jeżeli skuteczne dostarczenie jest nadal niemożliwe, proponuje mu inną formę realizacji - doręczenie alternatywne, do punktu ParcelShop lub w kolejnym dniu.

 

GLS Poland i Grupa GLS

GLS Poland to spółka-córka General Logistics Systems B.V. (z siedzibą w Amsterdamie). GLS świadczy niezawodne, wysokiej jakości usługi kurierskie, logistyczne oraz ekspresowe dla ponad 240 000 Klientów. “Lider jakości
w europejskiej logistyce przesyłek” to główna zasada działania GLS, a zrównoważony rozwój to jedna z podstawowych wartości. Dzięki własnym spółkom oraz partnerom Grupa stworzyła sieć obejmującą 41 państw Europy i 7 stanów USA. Ponadto, dzięki umowom partnerskim, GLS dysponuje także połączeniami globalnymi. Infrastruktura GLS to 62 centralne sortownie oraz ponad 1 000 oddziałów, dzięki niej GLS jest jednym z wiodących operatorów logistycznych
w Europie. Ponad 17 000 pracowników obsługuje rocznie 508 milionów paczek. Każdego dnia około 26 000 pojazdów wyrusza w trasę dla GLS. W roku fiskalnym 2016/2017 obroty GLS wyniosły 2,5 miliarda euro.

 

Więcej informacji: https://gls-group.eu/PL/pl/home



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl