PUMA ORAZ RIHANNA W NOWEJ KOLEKCJI NA WIOSNĘ/LATO 2018


PUMA ORAZ RIHANNA W NOWEJ KOLEKCJI NA WIOSNĘ/LATO 2018
2017-09-12
FENTY PUMA BY RIHANNA POWRACA DO NOWEGO JORKU Z NOWYMI PROJEKTAMI NIE Z TEGO ŚWIATA, KTÓRE ŁAMIĄ UTARTE PRAWA MODY

Rihanna już nieraz udowodniła, że jest żywiołem, z którym należy się liczyć; podobnie było podczas nowojorskiego tygodnia mody, kiedy słynna Bad Gal zaprezentowała nową, bezkompromisową kolekcję FENTY PUMA by RIHANNA w majestatycznym Park Armory na tle wydm z mieniącego różowego piasku oraz wykonujących akrobacje powietrzne motocrossowców. Tłum zgromadzonych na tę okazję gości ze świata mody – choć przyzwyczajonych do odważnych pokazów, został oszołomiony propozycjami, które można określić jako połączenie beach chic z tym, co najbardziej sexy w sporcie motorowym. Po raz kolejny FENTY PUMA by RIHANNA tworzy nową falę trendów, miksując luksus ze sportem w sposób jaki tylko Rihanna i PUMA potrafią.

Ta kolekcja jest mieszanką dwóch światów: motocrossu i surfingu. Prawdziwym wyzwaniem było połączenie ich ze sobą, ale w efekcie powstała idealna kombinacja” opisuje z uśmiechem Rihanna.

W zgodzie z DNA współpracy FENTY PUMA by RIHANNA, piosenkarka kontynuuje grę przenikania się sylwetek męskich oraz damskich, zaś oversize'owe kształty zostały zestawione z seksowanie obcisłymi krojami body-con. Nieprzemijające must-have z kolekcji poddane są redefinicji i powracają w nowej formie, odpowiedniej dla cieplejszych pór roku. Zachwyca specjalnie dostosowana do sezonu gama kolorów i materiałów. Klasyczny Track Suit pojawił się w oryginalnej wersji inspirowanej surfingiem z neonowymi detalami oraz skórą pokrytą cienką warstwą lekkiej gumy. Kultowe wiązane legginsy w tym sezonie przykuwają wzrok za sprawą elastycznych linek jak do bungee i zmysłowych wycięć, jak też elektryzujących kolorów od  Cherry Tomato i Bae po Evening Blue. Fani FENTY PUMA od razu wypatrzą wcześniej niespotykane w kolekcji detale – swoją premierę mają też dwie grafiki Rihanny, czyli tryptyk wykonany iście tanecznym krokiem oraz motyw zniekształconej szachownicy, które zdobią bestsellerowe koszulki z długim rękawem, t-shirty i oversize'owe bluzy.

Za każdym razem zaskakująca i nieoczekiwana, kolekcja kusi po raz pierwszy także linią kostiumów kąpielowych. Wśród projektów warto zwrócić uwagę na seksownie podkreślające naturalne atuty sylwetki mono-kini i bikini. Propozycje doskonale sprawdzą się na imprezy nad basenem, a także jako część stylizacji streetowych. Linia plażowa uzupełni i będzie współgrać w zespole z obowiązkowymi elementami letnich stylizacji jak np. bluzy Terry Toweling Hoodies, sportowe Oversized Graphic Sweatshirts, czy szorty Basketball i Booty Shorts. Wszechobecne neony, żelowe printy wyglądające na świeżo wykonane, pianki, zamki i gumowe naszywki przenoszą nas do świata surfingu i kultury sportów wodnych.

Oddając hołd historii PUMA w sporcie motorowym, Rihanna zinterpretowała klasyczne ubrania mistrzów wyścigowych i stworzyła looki gotowe na wybieg wykonane z technicznych materiałów, takich jak lekka skóra, nylon, oraz zaawansowana technologicznie siateczka. Techniczne kombinezony wyścigowe i spodnie do jazdy na motorze ozdobiono grafikami z kraciastą flagą i sportowymi motywami sprawiając, że sporty motoryzacyjne przeszły od forever faster i wkroczyły w fazę forever fashion.

Model Creeper przeszedł przemianę dzięki neoprenowym materiałom, transparentnej podeszwie i elastycznemu sznurowaniu. W kolekcji znajdziemy także sexy sandały japonki na obcasie, sznurowane szpilki do kostek oraz buty wiązane elastycznymi linkami z kotem PUMA na obcasie. Nie ma sezonu wiosenno-letniego bez klapek FENTY – tym razem w formie wsuwanych espadryli z kombinacji skóry, neoprenu i nylonu. Buty w odcieniach Deep Forest Green, Triple Black i Golden Beige z przypominającymi skarpetki wykończeniami podkreślają detale z miękkiego zamszu.

Wśród dodatków królowały jaskrawe torby na ramię, metaliczne i puszyste  Barrel Bag, a także inspirowane surfingiem opaski na nogę i chokery „ochlapane” logo FentyxPUMA. Nie zabrakło również chroniących przed słońcem daszków, klasycznych czapek baseball'ówek z nylonowym brandingiem czy gumowych spinek, które podkreśliły fryzury modelek. Do pozostałych unikalnych akcesoriów dołączyły torby Scuba Duffle, różnorodne wzory plecaków oraz pokaźnych rozmiarów model Bum Bag.

Rihanna zorganizowała pokaz we współpracy ze swoimi zespołami FENTY i PUMA, a także agencją kreatywną Prodject. Za stylizacje na wybiegu był odpowiedzialny Alastair McKim (Art & Commerce). Makeup zapewniła linia beauty Rihanny – Fenty Beauty. James Kaliardos, Resident Artist w Fenty Beauty, kierował zespołem artystycznym za kulisami razem z Hectorem Espinal'em (Global Makeup Artists) i Priscillą Ono. Fryzurami zajął się Yusef Williams z Factory Downtown, a niezbędne narzędzia zapewnił Dyson Supersonic. Young Nails Inc odpowiadało za produkty do paznokci, a  Tracey Reierson z Young Nails Inc i Maria Salandra (Vision Nation Artists) były odpowiedzialne za finalny efekt. Biżuteria: Lynn Ban, casting modelek: DM Casting. W show wzięli udział również sportowcy z FreestyleMX.com Tour.

Kolekcja FENTY PUMA by RIHANNA na sezon wiosna/lato 2018 będzie dostępna od Marca 2018.

Po więcej informacji na temat FENTY, PUMA oraz współpracy odwiedź www.puma.com/rihanna lub rihannanow.com. Obserwuj markę PUMA na Instagram, Twitter, Snapchacie i Facebook oraz FENTYxPUMA na Instagramie.

#FENTYXPUMA 



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl