Rusza nowa kampania telewizyjna marki Jedynka


Rusza nowa kampania telewizyjna marki Jedynka
2011-04-26
25 kwietnia ruszyła kampania reklamowa marki Jedynka®. Bohaterką spotu jest nowa linia lateksowych farb do wnętrz − Jedynka® Ogród Barw.
Kolorystyczną inspiracją dla linii Jedynka Ogród Barw było bogactwo polskich ogrodów i sadów. Kreacja reklamy, oprócz palety kolorów,  eksponuje także  funkcjonalne zalety nowego produktu. Jedynką® Ogród Barw maluje się przyjemnie, łatwo i bez niespodzianek.  Farba dobrze kryje i tworzy powłokę odporną na zmywanie. To niezawodny sposób na szybkie i wygodne odświeżenie wnętrz.

Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, TV4 oraz na kanałach tematycznych. Za kreację odpowiada Agencja Reklamowa JUST, za realizację spotu Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Macroscope OMD.


Spot można także zobaczyć na stronie głównej serwisu marki:
www.farbyjedynka.pl


Rodzina produktów marki JEDYNKA®  to szeroka gama artykułów do ochrony i dekoracji ścian, drewna i metalu. Farby, emalie i impregnaty JEDYNKA® dają możliwość wykonania remontu w wysokiej jakości i przystępnej cenie. Historia marki rozpoczęła się w 1999 roku, kiedy na rynku pojawiła się JEDYNKA® ŚNIEŻNOBIAŁA. Rosnąca popularność farby zaowocowała wprowadzeniem kolejnych produktów.
Latem 2009 roku marka zyskała nowoczesne logo, a wszystkie produkty dostępne są w nowych, atrakcyjnych opakowaniach. Rodzina JEDYNKI® powiększyła się także o nowe produkty. Aktualna oferta marki to w szczególności: JEDYNKA® ŚNIEŻNOBIAŁA, JEDYNKA® PERFEKCYJNA BIEL, JEDYNKA® KOLOR, JEDYNKA® FASADOWA BIAŁA (baza), JEDYNKA® FASADOWĄ w 5 gotowych kolorach, JEDYNKA® EMAFTAL, JEDYNKA® DO DREWNA I METALU POŁYSK/MAT, JEDYNKA® ANTYKOROZYJNA, JEDYNKA® IMPREGNAT DO DREWNA Z WOSKIEM, JEDYNKA® POKOST LNIANY, JEDYNKA® ROZCIEŃCZALNIK NISKOAROMATYCZNY DO WYROBÓW FTALOWYCH I ALKIDOWYCH.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

publink

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl