Seria Slim Extreme 4D Eveline Cosmetics Przebojem FMCG 2014


Seria Slim Extreme 4D Eveline Cosmetics Przebojem FMCG 2014
2014-06-10
„Seria Slim Extreme 4D” zajęła I miejsce w konkursie „PRZEBOJE FMCG 2014” w kategorii Kosmetyk do pielęgnacji ciała.

Seria SLIM EXTREME od lat utrzymuje pozycję Lidera Rynku zarówno w ujęciu  wartościowym jak i ilościowym. To innowacyjna seria kosmetyków do wyszczuplania oraz modelowania sylwetki m.in. z arganem, drobinkami złota,  kwasem hialuronowym, kofeiną czy mikrokryształami diamentu. To produkty wyszczuplające łączące skuteczność naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Zawierają elementy, które efektywnie wspomagają odchudzanie, dbając jednocześnie o zachowanie sprężystości skóry. W skład linii wchodzi obecnie ponad 20 produktów.

Konkurs „Przeboje FMCG” organizowany jest już po raz siódmy przez magazyn „Życie Handlowe”. W tym roku został przeprowadzony pod nadzorem instytutu badawczego Millward Brown. Gala Przeboje FMCG 2014 była wyjątkowa, połączona z dwudziestoleciem istnienia na rynku gazety. Z tej okazji redakcja Życia Handlowego postanowiła wręczyć specjalne wyróżnienia przedstawicielom polskiego handlu. Tegoroczną galę poprowadził znany dziennikarz i prezenter Jarosław Kuźniar.

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konceptPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl