Skuteczne woblery reklamowe


Skuteczne woblery reklamowe
2017-09-07
Na co dzień te nośniki reklamy spotykane są w niemalże każdym sklepie. Ulokowane na półkach, regałach czy ladach, wabią klientów chwytliwymi hasłami i oryginalną grafiką. Pełnią niebagatelną rolę we wspomaganiu akcji promocyjnych, w związku powinny być starannie zaplanowane.

Artykuły POS odgrywają ważną rolę w generowaniu wzrostu sprzedaży, nic więc dziwnego, że są często spotykanym elementem wystroju sklepów. Mogą one występować w rozmaitych formach, ale powinna je wszystkie łączyć spójna szata graficzna. Tylko starannie przemyślane i zaprojektowane według określonego klucza materiały POS pomogą osiągnąć cel jakim jest zwrócenie uwagi konsumenta i w efekcie sprzedaż promowanego produktu.  Jednym z podstawowych nośników sprzedaży, który pojawia się w każdym sklepie jest wobler reklamowy. W sprzedaży, dokładnie tak samo jak w wędkarstwie, wobler stanowi rodzaj przynęty, która jest niezbędna do tego, aby łowy zakończyły się sukcesem. Na tej samej zasadzie działają Woblery umieszczane na sklepowych półkach. Taki wabik potrafi skutecznie przyciągać spojrzenia konsumentów, skupiać ich uwagę na danym produkcie i zachęcić do jego zakupu.

Specyfika woblerów reklamowych

Wobler reklamowy to ruchoma forma reklamy. Zawieszkę tą umieszcza się na sklepowych półkach, zazwyczaj za pomocą paska z plastiku lub specjalnej sprężynki. Do wyboru mamy różne typy woblerów, które mogą przybierać dowolne kształty. Nie musimy zatem ograniczać się do prostokątnych czy okrągłych form. Dzięki możliwości dopasowania wykrojnika pod indywidualny kształt, nie mamy praktycznie żadnych ograniczeń w nadawaniu naszemu woblerowi określonej formy. Aby uatrakcyjnić ten nośnik reklamy, można także stosować uszlachetnienia folią matową lub błyszczącą, a także lakierem wybiórczym.  Wobler reklamowy to jednak nie tylko ciekawy kształy i kolorowy projekt. Liczy się także, a może przede wszystkim jego przekaz. Dzięki krótki, chwytliwym informacjom zamieszczanym na coblerach, stanowią one atrakcyjny  środek komunikacji z konsumentem. Pozwala on w łatwy i przystępny sposób  informować klientów sklepu o aktualnych promocjach lub podkreślać konkretną cechę danego produktu, np. że jest to nowość w ofercie. Nie ulega wątpliwości, że wobler jest  nośnikiem reklamy, który stanowi  efektowny sposób na wzbudzenie zainteresowania konsumenta.

Dobry projekt wspomaga skuteczną sprzedaż

Wobbler reklamowy  mimo swoich niedużych rozmiarów, ma potężną moc przyciągania uwagi kupujących. Taka forma reklamy umieszczony w pobliżu półki z towarem, skutecznie zwraca uwagę klienta. Opracowując projekt woblera nie warto się ograniczać. Możliwość nadawania nawet skomplikowanych kształtów zachęca do eksperymentowania w myśl zasady, że to co jest nietypowe i oryginalne jest skuteczniejsze i daje lepsze efekty.  Możliwości techniczne, jakimi dysponują drukarnie pozwalają na druk wysokiej jakości woblerów, które doskonale i skutecznie potrafią zachęcić konsumenta do skorzystania z oferty sklepu. Warto jednak pamiętać, że zarówno pod względem szaty graficznej jak i przekazu, Woblery powinny być spójne z innymi elementami drukowanymi, które wykorzystywane są do wspierania promocji danego produktu.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Malwinau

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl