SmartPR dla kupuje.to


SmartPR dla kupuje.to
2011-05-19
Krakowska agencja public relations SmartPR podjęła współpracę z kupuje.to, projektem z branży facebook-commerce. Obejmuje ona standardowe działania PR (strategia, social media, media relations, WoMM, promocja) oraz niestandardowe, jak outsourcing i wsparcie IT.

Projektem bezpośrednio kieruje Dominik Sipowicz. Okres współpracy jest bezterminowy.

Background:

Kupuje.to jest startującą platformą aukcyjną w całości zintegrowaną z facebookiem. Mechanizm działania można zobaczyć na dostępnym pod adresem http://press1.kupuje.to/  krótkim filmie demonstracyjnym. Tym, co wyróżnia kupuje.to z dotychczasowo istniejących platform f-commerce jest całkowity brak opłat i reklam oraz nigdzie indziej niespotykany poziom integracji z facebookiem. Aktualności na temat kupuje.to można śledzić na www.fb.com/kupujeto - w tym momencie platforma znajduje się w fazie beta testów.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Belman

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl