SMS-y zwiększają efektywność firmy!


SMS-y zwiększają efektywność firmy!
2011-05-13
Witaj, Aniu, przypominamy, że jesteśmy jutro umówione na farbowanie włosów o 16.00" - Witaj, Aniu, przypominamy, że jesteśmy jutro umówione na farbowanie włosów o 16.00" - SMS-y o takiej treści otrzymują klientki salonów, które korzystają z serwisu Zapisy24.pl – systemu, który dostarcza innowacyjne rozwiązania dla branży wellness&SPA, o czym rozmawiamy dziś z Panią Małgorzatą Chlebek, Dyrektorem ds. Marketingu & PR serwisu Zapisy24.pl

Witam, Pani Małgosiu, cieszymy się, że zgodziła się Pani poświęcić nam troszkę czasu i opowiedzieć Internautom o serwisie Zapisy24.pl. Proszę wyjaśnić, na czym polega Wasz system?

Klienci doby Internetu oczekują czegoś więcej niż wysokiej jakości usług, które obecnie nie są jednym czynnikiem sukcesu salonu urody. Trzeba im podać „na tacy” propozycję usługi, dotrzeć do niego w jego własnym domu, biurze, w jego telefonie komórkowym z dostępem do Internetu. Zapisy24.pl pozwalają zaprosić klienta do rezerwacji online, zaspokoić jego potrzebę wygody i zagwarantować wzrost liczby przychodów. Klienci dokonują rezerwacji najchętniej podczas weekendów. Zapisy24.pl to system, który umożliwia rezerwację on-line w salonach urody. Oznacza to, że System pracuje zawsze gdy chcą tego klienci salonu. System Zapisy24.pl oferuje klarowny Grafik Rezerwacji. Dzięki niemu klienci salonów łatwiej i chętniej zarezerwują odpowiadający im termin usługi, a salon może pozbyć się pełnego dopisków i przekreśleń terminarza. Obecnie coraz więcej klientów poznaje wygodę rezerwacji on-line, ale ci wierni tradycyjnym formom kontaktu z salonem wybiorą telefon zamiast komputera. Zapisy24.pl nie wyklucza łatwej obsługi rezerwacji telefonicznych. Pracownik salonu po drugiej stronie słuchawki jednym kliknięciem myszki znajduje się w Grafiku Rezerwacji i zaznaczy dogodny termin wyręczając klienta. Dzięki elektronicznej Karcie Klienta odejście pracownika nie oznacza utraty danych o klientach. Znając historię wyborów klientów salonu, właściciel wie, który pracownik jest najbardziej ceniony, które zabiegi generują największy dochód, oraz łatwo identyfikuje najcenniejszych klientów. Pomaga to świadomie planować efektywne działania promocyjne. Zapisy24.pl oferują klientom salonu przypomnienie SMS o wizycie. Zapracowany klient cieszy się z wiadomości na dzień przed planowanym zabiegiem, a salon redukuje liczbę nieodwołanych rezerwacji. Gdy konkurencja stara się przyciągnąć klientów coraz wyższymi upustami, dzięki Zapisy24.pl salon proponuje im wygodę, nie rezygnując z zysków. Jako atrakcja dla żądnych udogodnień klientów Zapisy24.pl jest nowym sposobem na promocje salonu w internecie. Dzięki Zapisy24.pl można się chwalić możliwością rezerwacji online, dotrzeć do klientów przez Internet, sprawić by zachwyceni prostotą Systemu polecali salon swoim znajomym.

Brzmi fantastycznie. Skąd w ogóle wziął się pomysł, aby dostarczyć branży wellness&SPA tak innowacyjne rozwiązania?

Z osobistych doświadczeń osób zaprzyjaźnionych z założycielami firmy. Najbardziej doskwierał im fakt, że wiele osób umawia się na wizyty, a potem nie uprzedzając rezygnuje z przyjścia do salonu. Takie zachowanie generuje bardzo duże straty w branży urody. Nasze badania mówią, że wprowadzenie rezerwacji online i przez to przypomnień SMS o wizycie redukuje liczbę takich "pustych wizyt" o ponad 50 %!

Imponujący wynik. Na swojej stronie zapisy24.pl piszą Państwo, iż system rezerwacji i powiadomień SMS stworzyli Państwo dla takich firm jak salony fryzjerskie, kosmetyczne, masażu, SPA & Wellness. Biorąc pod uwagę Pani doświadczenie i obserwacje rynku: jakie inne branże, według Pani, powinny zainteresować się powiadomieniami SMS dla swoich klientów?

Wszelkie branże usługowe, gdzie klienci umawiają się na wizytę. Rezerwacje online to nie przyszłość, a teraźniejszość. Dlatego obecnie obserwujemy boom na tego typu usługi nie tylko w branży urody, ale też w branży medycznej, motoryzacyjnej, transportowej, w kulturze. Od dawna z rezerwacjami online mamy do czynienia w branży hotelarskiej, turystycznej. Coraz więcej kupujemy online, dlaczego więc nie możemy zapisywać się na różnego rodzaju usługi o tej porze, o jakiej akurat siedzimy przed komputerem, po dokładnej analizie oferty danej firmy usługowej?

Bardzo serdecznie dziękuję za garść cennych i wartościowych informacji o nowych możliwościach pozyskiwania klientów, między innymi poprzez wysyłkę SMS:-) Życzymy również wielu dalszych sukcesów.

TimeApps Sp.zo.o - właściciel Zapisy24.pl przy współpracy z ekspertami z dziedzin: zarządzania, e-biznesu, technologii, marketingu i wiedzy branżowej (fryzjerstwo, kosmetologia, SPA and Wellnes) opracował system rezerwacji dostosowany do potrzeb zarządzania salonami.
Zapisy24.pl to usługa ułatwiająca rezerwację wizyt w salonie poprzez Internet i telefon, a klientki salonów otrzymują przypomnienia o wizytach w formie wiadomości SMS
Powiadomienia w formie krótkich wiadomości tekstowych wysyłane są za pośrednictwem platformy SerwerSMS.pl

Serwer SMS News | 2011-03-09

Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku www.SerwerSMS.pl

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SerwerSMS.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl