Sukces marki ENDO


Sukces marki ENDO
2018-03-18
W sklepie internetowym ENDO właśnie złożono milionowe zamówienie. Intuicyjna i responsywna strona, sprawia, że zakupy zajmują tylko kilka chwil. Co więcej, dzięki specjalnemu systemowi magazynowania, a większość zamówień dociera do klientów już następnego dnia.

Ubranka ENDO wniosły do polskiej mody dziecięcej nową jakość. Marka stawia na proste kroje i wysokiej jakości materiały, przyjazne dla środowiska. Są szyte z lnu, bawełny i ozdabiane ekologicznymi farbami. Wykonywane z pasją i miłością, stają się czymś więcej niż tylko garderobą, utożsamiane są ze stylem życia, który docenia coraz szersze grono klientów.

Marka działa na polskim rynku od 1991 roku. Produkty ENDO to nie zwyczajne ubranka, a cudowne zjawisko, które bawi i uczy dzięki zabawnym, inteligentnym, często też zadziornym napisom w języku polskim, a od niedawna, także angielskim. Sekretem popularności kolekcji jest współpraca z najzdolniejszymi polskimi artystami, którzy wsparli firmę przy tworzeniu tekstów oraz grafik.

Wyjątkowy design koszulek ENDO został wyróżniony. Znalazły się one wśród 600 najlepiej zaprojektowanych przedmiotów użytkowych w Galerii Wzornictwa Polskiego. Jest ona częścią wystawy stałej Muzeum Narodowego w Warszawie.

Misją ENDO jest wspieranie relacji w wielopokoleniowej rodzinie oraz pomoc rodzicom w wychowaniu najmłodszych na pewnych siebie, asertywnych i odważnych ludzi. Hasła na t-shirtach to forma ekspresji oraz dialogu między dorosłymi a dziećmi.

https://endo.pl/


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

OKK!

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl