Suzuki i Communication Unlimited wysuwają się na prowadzenie w mediach społecznościowych


Suzuki i Communication Unlimited wysuwają się na prowadzenie w mediach społecznościowych
2017-02-08
Fanpage Suzuki, który prowadzony jest przez agencję Communication Unlimited, został doceniony przez fanów w mediach społecznościowych, a raport Sotrendera to potwierdza.

- Sukces cieszy nas tym bardziej, że marka Suzuki zaczęła budzić większe emocje i zaangażowanie fanów niż marki uważane za sportowe czy luksusowe. To precedens. – podkreśla Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland. –  Jestem przekonany, że jest to owoc odświeżenia całej komunikacji marki, które przejawia się nie tylko w mediach społecznościowych. 

Jak wynika z raportu, dzięki zaangażowaniu Communication Unlimited już drugi raz z rzędu fanpage Suzuki został uwzględniony w segmencie fanpage’y samochodowych jako strona, na której fani najchętniej angażują się w interakcje z treściami. Dodatkowo kolejny miesiąc z rzędu fanpage Suzuki znajduje się w pierwszej trójce fanpage’y, na których odnotowano największą ich aktywność. Poza tym liczba fanów na Facebooku w 2016 roku wzrosła o 70%. 

- Sukcesy marki Suzuki w mediach społecznościowych to także nasze sukcesy. Takie zdanie brzmi banalnie, ale fakt, że wyszliśmy na prowadzenie jest rezultatem nowej metodologii pracy – podkreśla Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny w Communication Unlimited. – W CU zespół odpowiedzialny za media społecznościowe jest integralną częścią kreacji. To pozwala aktywnie tworzyć spójne kampanie, które przynoszą wybitne efekty, a nam samym dużo satysfakcji – dodaje.  

Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełen zakres usług – od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie I zakup mediów. Od 25 lat współtworzy rynek reklamy w Polsce, pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Jej dewizą jest wyobraźnia, odwaga, zaangażowanie, a ambicją wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, budujących angażujące relacje marki z konsumentem.  

Raporty Trends to największe comiesięczne publikacje podsumowujące wyniki polskich stron i kanałów na Faceooku, Twitterze, Intagramie i YouTubie. W raportach prezentowane są przede wszystkim pogłębione statystyki dotyczące demografii, zasięgu, zaangażowania fanów i ich aktywności. 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.sobczak@wp.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl